pirmdiena, 2014. gada 16. jūnijs

Jaunums: Essence Cookies&Cream hand balm/ roku balzams

Sveikas! Šodien bija neliela šopinga diena, ir jaunumi no Siberikas utt, bet par to kādu citu dienu, kā arī drīz būs lielais raksts par matu audzēšanu, augšanas paātrināšanu un manu pieredzi, un produktiem, kas strādā, bet šodien par iemīļoto jaunumu - Essence Cookies&Cream sērijas roku balzamu/krēmu.

Ražotājs(+sastāvs):

Esmu pilnīgā sajūsmā par šo krēmu, jo tas ir labākais no visiem, ko savā dzīvē esmu mēģinājusi!
Tas ir viegls, netaukains, neatstāj lipīgu slānīti, super ātri iesūcas un smaržo gardi, saldi un patīkami(pēc vaniļas un karameles), tomēr neuzbāzīgi.

Ļoti labi mitrina, neradot to mitrināšanas ilūziju, ko rada citi krēmi, kad, tos uzklājot, veido silikonīgu kārtiņu, bet, to noskalojot, izrādās, ka nekāda mitrināšana nebija. Šis krēms nebūt nav tāds, tas labi mitrina un baro rokas un kutikulas un uzreiz rada maigo roku sajūtu, turklāt ļoti ātri, tāpēc nav ilgi jāgaida, kamēr krēms iesūksies.

Tam ir krēma-želejas tekstūra:

Tilpums: 100 ml
Nopērkams: Drogas
Cena: 1,69 Eur

Turklāt nevar neslavēts palikt super mīlīgais un meitenīgais iepakojums ar dažādu gardumu attēliem virspusē. 
Ja godīgi, negaidīju no essence tik labu roku krēmu...
Vēl manā šīs kolekcijas wishlist-ā ir shimmer pearls un kajal pencil šimmerīgi brūnajā krāsā.

Kā Jums patīk jaunā kolekcija?

8 komentāri:

  1. tas roku krēms ir ok, man noteikti patīk, bet man gan pietrūkst nedaudz vairākas mitrināšanas. Bet + noteikti ir par super ātro iesūkšanos. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan rokas, gan lūpas nekad nav bijušas izteikti sausas, tāpēc man mitrināšanas pietiek :) Jā, iesūkšanās ātrums iespaidīgs šim :)

      Dzēst
  2. Man šis arī ļoti patīk! Šorīt gribēju braukt pakaļ vēl vienam, atradu pēdējo savā rajonā. Būtu vēl, laikam paņemtu vairāk. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī apsveru nopirkt vēl vienu, nu ļoti patīk, tomēr limitētā kolekcija, jāķer tik ciet :)

      Dzēst
  3. Tik žēl, ka manas piemājas Drogās vēl nav :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu nekas, gan jau pēc kāda laiciņa parādīsies! :)

      Dzēst
  4. Šie visur ir izpirki, ja interesē, ķerat ciet, kur redzat!
    Es neteiktu, ka šie ir paši labākie, mitrinošakie krēmu, vienkārši ikdienas vajadzībām, tas ir lielisks, it īpaši ja darbojas ar papīru un rokas paliek aši sausas un vajag kaut ko tādu kas neatstās uz papīra pleķus un mitrinās tās rokas. šajā cenu kategorijā, labāku viņam nav, tomēr ir daaaudz labāki krēmi par šo, jo tomēr nelielu kārtiņu uz rokām tas atstāj gan :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu mitrinošākais tas noteikti nav, bet tā kā neesmu baigi daudz roku krēmu mēģinājusi, jo roku āda, tā pat kā lūpas, man nav sausa, tāpēc šis man ir topa aukšgalā! :)
      Jā, daudz kur šis jau izķerts diemžēl.

      Dzēst