svētdiena, 2014. gada 12. oktobris

L'Oreal True Match tonālie kremi - atsauksme

Sveikas! 
Nu neaizbēgt mums no rudens - jāliek skapī vasaras lietas, jāvelk ārā SAVS rudens!
Šodien pārskats par vienu labu lietu, kas man patīk rudenī - L'Oreal True Match tonālajiem krēmiem, kas nu ir Nr.1 tonālais krēm Baltijā!

Ražotājs:
Tonālais krēms “True Match” ir pieejams ādas nokrāsai precīzi atbilstošos toņos silto, vēso un neitrālo toņu gammā. Tas ideāli atbilst ādas krāsai un faktūrai, un tā krēmveida mikrodaļiņu tekstūra maskē ādas nepilnības.
Rezultāts ir dabisks izskats, ādas nokrāsai precīzi atbilstošs tonis un izcila maskējoša iedarbība bez pārmērīga grima efekta.

Perfekti saplūst un harmonizē ar sejas toni un tekstūru. True Match ir vispilnīgākā formula, kas izstrādāta, lai barotu ādu. Bagātināts ar B, E vitamīniem un glicerīnu, lai āda būtu veselīga un starojoša. Nesatur eļļas un smaržvielas, neaizsprosto poras.

10 UNIKĀLIE TOŅI. ATRODI SAVU – VIENĪGI TEV PIEMĒROTO TRUE MATCH 


Kopš lietoju šo tonālo krēmu, esmu pilnīgā sajūsmā. Tas pilnīgi noteikti ir labākais tonālais krēms, kādu esmu lietojusi un esmu atradusi arī savu perfekto toni - N4 Beige!

Testēju 3 toņus- D7-W7 Golden Amber, R3-C3 Rose Beige un N4 Beige


Golden amber noteikti derēs vasarā, kad esmu iesauļojusies, jo tas ir silts zeltaini nude tonis, kas nav dzeltens un rada dabiski iedegušas ādas izskatu.

Rose Beige ir gaišākais no šiem 3 un labi man der, tomēr prasās kaut kas tumšāks, tas ir nedaudz rozīgs, bet ne mākslīgs, āda izskatās dabīgi gaiša un dzīvīga.

Beige ir labs nedaudz iesauļotas ādas tonis, bez piejaukumiem un der man ideāli.

No apakšas: Beige, Rose Beige, Golden Amber.

Tonālais klājas viegli, tiešām ir super blendable un lieliski pielāgojas ādas tonim. Turas visu dienu un neizceļ sausumus. Liels pluss, ka tas neaizsporsto poras un izskatās viegli un dabiski! Pēc konsistences ir šķidrs un atgādina serumu.

Šeit arī pamācība perfektam tonālā krēma izskatam ar True Match:

Nopērkams: veikalos Drogas u.c.
Cena: 14,59 EUR

* Šis ir sponsorēts produktu raksts. Viedoklis par produktiem ir manas personīgās domas. 

4 komentāri:

  1. Šis bija mans pats pirmais tonālais pirms kādiem astoņiem gadiem :) Man bija C3 tonis, bet tomēr likās druscīt par rozā. Izskatās, ka N4 varētu būt ideāls!

    AtbildētDzēst
  2. Pievienojos labajām atsauksmēm! Lielisks tonālais dabīgam efektam. Mans tonis vasarā Rose Beige, bet tagad jau nedaudz par tumšu :)

    AtbildētDzēst
  3. Mans ir N4 tonis, piekrītu, ka ļoti labi sedzošs un viegls. Bet par porām nepiekrītu, tās gan man pastiprināti aizsprostoja. Bet tā super tonālais! :)

    AtbildētDzēst
  4. Arī fanoju par L'Oreal True match!! :)
    lielisks, lielisks, lielisks!
    Mans tonis bija laikam W3.

    AtbildētDzēst