trešdiena, 2014. gada 17. decembris

Satriecošas ziņas - Maybelline Baby Lips tagad arī Latvijā!

Sveikas!
Nesen tika pasludināts lielisks jaunums, ko Latvijā gaidījām jau sen - Maybelline Baby Lips!!!

Tas ir ilgi gaidīts produkts, kurš ir kļuvis par patiesu must-have visā pasaulē, tagad beidzot būs pieejams arī pie mums - Latvijā! Nākamais gads noteikti būs krāsains, jo nākamais gads būs Baby Lips gads!

Saglabā dabiskumu, izceļot savu skaistumu ar Baby Lips. Pieejamas sešas garšas ar trīs toņiem dabiskam efektam, kas padara lūpas svaigas un maigas.

Pieejami veikalos jau no janvāra!!

* informatīvie materiāli no Maybelline New York Latvija

6 komentāri:

  1. man jau ir :)

    http://killmygirlfriend.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  2. Atceros, kad tikko šie parādījās, man tiiiiiiiik ļoti gribējās, lai viņus te pārdotu!
    Iesaku toni- pink punch! :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekritīšu par pink punch, man jau pasen ir un ļoti patīk :)

      Dzēst
  3. Izvilku Anglijā pirkto pink punch, kaut kā mani mulsināja tā rozā krāsa, bet nē ir tīri ok. :) Ja jau visām tagad modē, man arī :)

    AtbildētDzēst
  4. Gaidu. Neesmu lietojusi, bet noteikti vēlos izmēģināt.
    Žēl, ka nebūs pieejamas pirms Ziemassvētkiem, būtu laba lietiņa, ko pielikt klāt dāvaniņai :)

    AtbildētDzēst
  5. Es arī pakļāvos reklāmas vilinājumam. Bus arī atsauksme blogā (http://manapasakupasaule.blogspot.com).. tik jānorimst skrējienam

    AtbildētDzēst