otrdiena, 2015. gada 30. jūnijs

Himalaya Herbals Neem sejas kopšanas produkti

Sveikas!
Vasarā izvēlos produktus, kas maigi attīra, atsvaidzina un nesausina ādu. Himalaya Herbals produktus jau esmu agrāk mēģinājusi, mans absolūtais favorīts ir nīma sejas maska, kas ļoti labi attīra poras, un nu man radās iespēja izmēģināt arī pārējos produktus no šīs līnijas. Produkti ir soap-free, paraben-free, Phtalates-free un SLS/SLES free.

Neem Foaming Face Wash man bija atklājums, putas lieliski smaržo, ir super maigas un attīra seju par no ūdens noturīgās kosmētikas. Putas nesausina ādu, labi attīra un atsvaidzina ādu. Vienīgais mīnuss - ļoti ātri lietojas, lietojot katru dienu pietiks mazāk kā mēnesim, vismaz man. Bet noteikti šīs putas tagad ir manā favorītu sarakstā un tiks pirktas atkārtoti!


Purifying Neem Face Wash ir gēlveida sejas attīrīšanas līdzeklis, šis gandrīz neputo, bet kosmētiku noņem diezgan labi. Vispār esmu putojošo līdzekļu cienītāja, tāpēc šī man patīk ne tik ļoti kā putas, bet savi darbiņu veic labi, ādu nesausina, atsvaidzina un lieliski der sejas mazgāšanai no rītiem. Šis produkts gan būs diezgan ekonomisks, jo želeja ir samērā bieza un priekš vienas reizes nevajag lielu daudzumu.


Purifying Neem Scrub ir diezgan viegls sejas skrubis, kas labi noņem atmirušās ādas šūnas un padara ādu maigāku. Tā kā vasarā veicu pīlingu biežāk nekā ziemā (taisu peel-off maskas un skābju pīlingu), tāpēc skrubis man vasarā ir diezgan aktuāls produkts. kaut arī neesmu skrubju cienītāja un tos tik pat kā nelietoju, šis man iepatikās atkal smaržas dēļ un maiguma dēl. Skrubi izmantoju visbiežāk no rītiem, tas labi attīra un padara ādu maigu, kā arī krēms pēc tam iesūcas ātrāk un labāk. Skrubis ir krēmveida, ādu nesausina un dod foršu matējošu efektu. Tāds vienkāršs un maigs skrubītis.

Purifying Neem Mask ir mana viena no mīļākajām maskām, jo tā ir ļoti attīroša maska. Sastāvā ir māli un dabīgie augu ekstrakti. Maska uz sejas izžūst un uzreiz var redzēt, kur ir melnie punktiņi, maska to virspusi izšķīdina. Maskai ir arī pretiekaisuma un antibakteriālā iedarbība un tā lieliski seju atsvaidzina, vienīgais nedaudz sausina sejas ādu, tāpēc vajag uzreiz uzklāt toniku un kādu krēmu. Pēc maskas lietošanas nākamajā rītā seja izskatās tīrāka un svaigāka, tiešām iesaku!


Vērtējums: putas un maska - 9/10, želeja un skrubis - 7/10

Nopērkami: Drogas, Rimi, Maxima u.c.

Lasītas labas atsauksmes par viņu lūpu balzamiem, būs jāizmēģina arī tie.

Kā Jums patīk Himalaya Herbals produkti? :)

2 komentāri:

  1. Man gan Neem Foaming Face Wash putas šausmīgi sausina ādu (pēc mazgāšanas nu tā velk, ka pilnīgi sāp), lai gan man ir taukaina un putojošie līdzekļi parasti nekādu kaitējumu nedara.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nopietni? Man gan tā nav, nu protams mitrinošā efekta arī nav, es vienmēr uzreiz toniku lietoju, bet man tieši gēlveida līdzekļi sausina ādu

      Dzēst