trešdiena, 2015. gada 1. jūlijs

Catrice Luminous Lips lūpu krāsas

Sveikas 1. jūlijā!
Vasarā man noteikti ļoti aktuāli kļūst lūpu produkti, īpaši lūpu krāsas. Kaut arī priekšroku dodu matētām lūpu krāsām, man patīk arī vieglas, mitrinošas lūpu krāsas, kas dod nelielu spīdumu un svaigumu lūpām. Catrice ir ļoti skaistas, kvalitatīvas lūpu krāsas par mazām naudiņām, nesen nāca klajā jaunā Luminous Lips kolekcija, kas piedāvā caurspīdīgus krāsas pigmentus, mitrināšanu un skaistu spīdumu lūpām. 

Izvēlējos 3 tonīšus - 050 Cofee&Cream, 070 What's AP-ricot? un 080 Don't Mind The Pink


Lūpu krāsas man nedaudz atgādina lūpu balzamus, jo ļoti viegli klājas un dod lūpām komforta sajūtu.

Lūpu krāsām ir liega un gandrīz nemanāma vaniļas smarža. Tās noteikti lūpas nesausina, es pat teikti mitrina un vizuāli padara ļoti gludas un pilnīgas.

Lūpu krāsām nav spīduma vai šimmera, tās dod vidēji intensīvu pigmentu, to var kontrolēt, piemēram, klājot ļoti plānā kārtiņā, veidojas tikko manāms dabisks tonītis, bet, klājot biezākā kārtā var manīt sulīgos krāsas pigmentus un tonis jau ir pamanāmāks, īpaši 080 tonim.

050 Cofee&Cream, 070 What's AP-ricot? un 080 Don't Mind The Pink

Pat nezinu, kurš tonis ir mans favorīts, jo katrs der citai dzīves situācijai - 
050 Cofee&Cream ir ikdienas nude tonis, labi vizuāli palielina lūpas.
070 What's AP-ricot? - maigs persiks, labi izskatās gan uz gaišas, gan iesauļotas ādas.
080 Don't Mind The Pink ir košs rozā tonis, kas noteikti izcels lūpas un dos svaigumu koptēlam.

050 Cofee&Cream

070 What's AP-ricot? 

080 Don't Mind The Pink

Noturība lūpu krāsām nav tā labākā, bet man nesagādā grūtības pēc pāris stundām to atjaunot, jo uzklāt to var arī bez spoguļa.

Noteikti iešu lūkot arī pēc citiem toņiem, jo lūpu krāsas patiešām ir lieliskas. Un cena vairāk kā iepriecinoša - ap 3 eiro.

Vērtējums: 9/10
Nopērkamas: Drogas veikali

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru