ceturtdiena, 2015. gada 20. augusts

Saneribox Augusts

Sveikas!
Nu pagāja labs laiks kopš iepriekšējās skaistuma kastītes Saneribox un laiks jaunajai augusta kastītei. 

Kad apskatīju kastītes saturu, smaids bija kā saka līdz ausīm, jo nu tādas lietas es negaidīju!


Saneribox periodiski pateicas ar dāvaniņām tiem, kas kastīti sūta regulāri. Šomēness veseli 2 pilnizmēra pārsteigumi.


Tātad kastītē iekšā:

Swarzkopf Professional BC Bonacure Color Freeze šampūns un maska matiem - būs interesanti izmēģināt, jo matus krāsoju un esmu iecienījusi jau izmēģinātos Bonacure Moisture Kick produktus.

YSL Black Opium smaržas - ļoti patīk aromāts, vienas no manām mīļākajām smaržām, tāpēc būs lielisks somiņas iemītnieks.

YSL Mascara Volume Effet Faux Cils - vienmēr prieks izmēģināt YSL tušas, jo visas ir interesantas un labas, jau izmēģināju, dod super kuplu skropstu efektu.

Un kā bonuss - Beauty Blender Original - esmu ļoti priecīga par šo, jo vēl neesmu nevienu Beauty Blender mēģinājusi. Jau izmēģināju un esmu ļoti patīkami pārsteigta, tiešām nebiju domājusi, ka būs tiki labs!


Garnier Miracle Skin Cream - šo jau esmu mēģinājusi pilnajā izmērā, ļoti patika, bet tas man nederēja vecuma kategorijā, tāpēc aizceļoja pie draudzenes mammas, bet paraudziņš man noderēs ceļojumos.

Verdeoasi Natural Cosmetics Comfort dienas mitrinošais krēms - no šī zīmola neko mēģinājusi neesmu, bet dzirdētas labas atsauksmes. Krēmu jau izmēģināju, liekas foršs un ātri uzsūcas ādā.

SebaMed Cleansing Shower Oil  - par dušas eļļām vienmēr esmu priecīga, kur nu vēl jau par iecienīto zīmolu SebaMed. Smaržo jauki un atkal būs lielisks izbraucienos.

Un vēl viens bonuss - Dove Summer Glow tonējošais losjons - pastāvīgais mana plauktiņa iemītnieks, derēs tieši laikā, jo manējais pirms kāda laika beidzās. 

Kopumā kastīte ir izdevusies uz visiem 100, jo es noteikti lietošu visus produktus un pa lielam tie derēs jebkurai sievietei, jo ir diezgan universāli un daudzpusēji. Tomēr kastīte liekas superīga pateicoties bonusiem (BB un Dove losjonam), bez tiem 10 balles tomēr nedotu, bet ar tiem laime pilnīga!

Pasūtīt var: www.saneribox.lv
Vērtējums: 10/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru