pirmdiena, 2016. gada 1. februāris

Aussie Repair Miracle šampūns un kondicionieris

Sveikas!
Kaut arī ārā nu vairs jau nav baltās kupenas un vakarā nav mīlīgās snigšanas lukturu gaismās, tomēr es esmu noskaņota pozitīvi, jo tuvojas pavasaris - mana mīļākā gadalaika vēstnesis, kaut arī bargo salu vēl tikai sola..šodien turpinu sajūsmināties par Aussie, kas manu sirdi iekaroja ar Miracle Moisture līniju un kas turpina to darīt ar jauno Repair Miracle līniju.

Pirmkārt, atkal vēlos izcelt un paslavēt produktu smaržu - salda ar skābumiņu, patīkama, bet neuzbāzīga - kā salda koņča/košļene, kad kārojas kas gards. Mati tā arī smaržo kādu dienu pēc mazgāšanas.

Tālāk par attīrošajām/kopjošajām īpašībām - attīra pietiekami labi, galvas ādu nesausina, tomēr Miracle moisture šampūns man patika nedaudz labāk, jo mati patiešām 2 dienas stabili bija ļoti tīri, bet šis jūtu iztur tikai tās 2 dienas un ne vairāk, bet tas iespējams arī tāpēc, ka man ziemā par brīnumu mati taukojas nedaudz vairāk. Bet kopumā man patīk, jo matus padara ļoti vieglus un vijīgus.
Kondicionieris gan ir laba manta, pamatīgi matus nogludina, mitrina un padara nu ļooti maigus un spīdīgus, tiešām jūt efektu kā no maskas nevis vienkārši parasta kondicioniera, kas dod tikai un vienīgi nogludināšanas efektu. Vienīgais man kondicionieris liekas nedaudz par šķidru, prasītos biezāku, lai tas no matiem nepilētu.

Vienīgais nelielais mīnuss, ko pamanīju uz saviem matiem (arī ar Miracle Moist un nesaku, ka tā ir visiem) - mati diezgan ātri pierod pie produktiem un pēc mēneša lietošanas vairs nav tā wow efekta. Tāpēc iesaku šo ik pēc mēneša vai retāk pamainīt ar kādu citu produktu līniju un tad jau atkal varēs atsākt lietot Aussie produktiņus, kas man tiešām ir iepatikušies un noteikti pie tiem atgriezīšos, jo tā ir kā viegla ikdienas kopšana, kas neprasa papildus rūpes.


Sveicieni,

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru