svētdiena, 2016. gada 20. marts

MaxFactor jaunumi - atsauksme

Sveikas!
Max Factor kosmētika man vienmēr ir patikusi, agrāk lietoju viņu CC krēmu, tušas vispār no Max Factor man ir mīļākās, kā arī lūpu produkti vienmēr ir kvalitatīvi un kopjoši.
Šodien par jaunumiņiem, kas šogad nu nākuši pārdošanā un ir patiešām man nu ļoti iepatikušies, to spriežu pēc tā, ka jau mēnesi no vietas izmantoju visus šos produktus katru mīļu dienu un esmu pilnībā apmierināta!


Sāksim ar tonālo krēmu Miracle Match, kas, neticami, bet ir manās acīs izkonkurējis manu mīļāko TBS Fresh Nude tonālo! Jā, šis dod ļoti dabisku efektu (lietoju tikai tādus, kurus tik pat kā nevar uz sejas manīt) un arī lieliski seju izgaismo, padarot to super svaigu un skaistu (par ādas sliktajās dienās)



Sajūtas: diezgan viegls, patīkams un pēc apmēram 10 min nosēžas uz ādas un vispār nav jūtams
Izskats: svaigs, bet neļauj sejai taukaini spīdēt, sedzamība vidēja, bet plānā kārtā var dabūt arī vieglu, bet biezā - pilnu sedzamību, jo tonālais ir super-blendable. Āda tiešām izskatās labi un pamanīt tonālo var ja nu ļooti ieskatās.

Noturība: likās, ka noturība nebūs tā labākā, tomēr kļūdijos, turas visu darba dienu, no agra rīta līdz vakaram (kādiem 6), uz dienas beigām seja, protams, sāk spīdēt, bet tonālais par brīnumu paliek uz vietas. Tieši šis ir tas aspekts, kurā tas visvairāk izkonkurēja TBS tonālo, tomēr TBS arī ir lielisks, tiek atlikts uz vasaru.

Tonis: man perfekti der 45 warm almond, diezgan gaišs, ar nelielu rozīgu apakštoni, kas nemaz nav manāms, es teiktu tonis universāls.



Tālāk nāk skropstu tuša Velvet Volume, kas man sākumā ne visai iepatikās, bet, kad tā nedaudz pažuva, atsāku lietot un efekts bija wow, cik ļoti neliela pažāvēšana var mainīt tušu! Tā padara manas skropstas tik garas un apjomīgas, ka pilnīgi uzreiz gribās skriet uz veikalu un iepirkt krājumus! 



Tai ir teju tāda pati birstīte kā Maybelline Rocket tušai, kas bija manis iemīļota pagājušajā gadā, efekts arī ir līdzīgs, birstīte labi izķemmē, pārklāj un atliec skropstas. 



Ar dažām tušām ir tā, tās atliec un kuplina skropstas, tomēr efekts pēc neilga laika pāriet un skropstas ''pieplok'', tomēr šaj tušai ir lielisks fiksācija efekts- kādas tās uzkrāsosiet, tādas būs visu dienu. 
Vienīgais uz vakara pusi nedaudz smērē augšējos plakstiņus, bet tas ir piedodami tik lieliskai tušai.

Noteikti iesaku tām, kam patīk izteiksmīgas skropstas un patika Maybelline Rocket tuša.


(atvainojos par nekvalitatīvo bildi, bet efektu saprast var :D)

Un pēdējie ne mazāk lieliskie produkti ir jaunās Lipfinity lūpu krāsas, man tās ir 3 toņos - Just Alluring, Evermore Sublime un Ever Sumptuous





Tonīši patiešām skaisti, man ļoti patīk Ever Sumptous, kas ir sarkanīgs koraļļu tonis, lielisks pavararim un visas lūp[u krāsas lieliski izskatās uz lūpām, neizceļ sausumiņus un mitrina lūpas (kā visas Max Factor lūpu krāsas). Finišs tāds pusmatēts.



Un noturība- ahh, turas vismaz 4-5 h ar visu ēšanu un dzeršanu un noiet nost pakāpeniski- atstājot smuku tonīti, jo šīs lūpu krāsas patiešām ir ļoti pigmentētas un noturīgas. Bez ņemšanos ap lūpām izturētu visu dienu!


Ever Sumptous; Just Alluring; Evermore Sublime

Un protams, tās arī lieliski smaržo - pēc kaut kādām ogām. Pluss arī par iepakojumu, nu pie šīm lūpu krāsām man noteikti nav kur piesieties.

                                             Evermore Sublime

                                                 Just Alluring

                                                 Ever Sumptous

Patiešām prieks, ka tik kvalitatīvi produkti tiek laisti tigū un tie pat nemaksā tik daudz, nopērkami jebkurās Drogās. Es varu derēt, ka šie produkti ir pat labāki par dažiem labiem dārgā gala produktiem.

Sveicieni,

1 komentārs:

  1. ļoti patīk tonālais - man arī ir 45. tonis un tās izcili man der un pat uz manas kombinētas ādas izskatās labi visas dienas garumā!:)
    tuša nav mana mīļākā, bet vecmammai iepatikās:)
    lūpu krāsas ir izcilas, es gribu sev visus toņus, kas ir Latvijā pieejami <3

    AtbildētDzēst