sestdiena, 2013. gada 19. janvāris

Mēneša favorīti: lūpu spīdumi

 Sveicināti, šodien par lūpu spīdumiem, kas man patīk pēc kvalitātes un toņa. Būs pārskats par tiem dārgajiem un kvalitatīvajiem produktiņiem. Pastāstīšu par šiem trijiem:



1) Calvin Clein lūpu spīdums.



Par šo te varu teikt varu to labāko. Saņēmu dāvanā uz Ziemassvētkiem un tonis tieši tāds, kāds man patīk. Produkts jau apliecina savu labo kvalitāti jau vien paskatoties uz brendu. Piešķir lūpām maigu, rozīgu spīdumu un vizuāli palielina lūpu apjomu. Turas labi un vienlaicīgi kopj lūpas. Ir samērā lipīgs un lielā vējā ar izlaistiem matiem nebūs patīkami, ja mati nokļūs uz lūpām, bet tā jau ir vairākiem lūpu spīdumiem. Pati nepirktu pa tādu cenu, bet esmu apmierināta. Kad uzklāj uz lūpām ir viegla piparmētru svaiguma sajūta. Cena: 8-10 Ls (tonis: 2) šādi izskatās uz lūpām:


2) Bourjois Paris krēmveida lūpu spīdums.
Šis ir neuzkrītoša, maiga un līdzīga miesaskrāsai toņa lūpu spīdums, kas liek pasmaidīt un justies lieliski, jo smaržo pēc kaut kāda garda krēma un izskatās uz lūpām ļoti maigi. Tas ir līdzīgs CK spīdumam, bet konsistence ir savādāka, tas ir biezāks, iesūcas lūpās, bet tomēr dod gludu spīdumu lūpām ilga laika garumā. Šī lūpu spīdumu kolekcija ir ar viegla iedeguma efektu, tā kā var atrast savas ādas tonim atbilstošo. Kad tas beigsies, noteikti iegādāšos vēl vienu :) Cena: precīzi nezinu, bet ap 5Ls.( tonis: 01 beige veloute) Kā izskatās uz lūpām:
3) Chanel lūpu spīdums.
Šis ir gan dārgs prieks, jo cena grozās ap 20 Ls. Bet pati nepirku, saņēmu to dāvanā no lielās māsas. Kopumā pēc izskata no CK lūpene atšķiras ar savām mirdzošajām daļiņām, kas ir lūpu spīduma sastāvā. Tas piešķir lupām apjomu, spīdumu un mirdzuma efektu. Biezas konsistences ar ērtu otiņu, kas neļauj uzklāt pa daudz spīduma. Labāk lietot vasarā, jo ziemā viss šis dārgums nosmērēsies šallē, bet vasarā ir ļoti svaigs un mirdzošs. (tonis: 131) šādi izskatās uz lūpām:

_____________________________________________________________
Kopumā visiem šiem skaistuļiem ir līdzīgi toņi, bet katram savi plusiņi. Ko jūs domājat par šiem brendiem un kāda jums šo brendu kosmētika? 

2 komentāri:

  1. Par CK neko labu nevaru teikt, man tā ir lētā gala kosmētika (UK maksā dažas mārciņas), ir lipīgs.

    Bourjois man bija 3D spīdums, ļoti laba kvalitāte.

    Un Chanel ir Chanel. Mans mīļākais spīdums ir no Chanel, arī rozīgs. Klājas perfekti un izskatās skaisti. Man nepatīk krāt spīdumus, lietoju diezgan reti, tāpēc nākamo arī pirkšu dārgāku.

    Vēl man ir sarkans no Flormar, izskatās labi, bet ir ļoti lipīgs un der kopā tikai ar matiem, kas sataisīti astē.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu par to salipšanu, nepatīkama sajūta..
      CK man uzdāvināja nesen, Latvijā maksā dārgāk nekā UK tapēc daudzi uzskata, ka ir laba, bet man vēl nav viedokļa, jo tas ir pirmais no CK, bet paldies par informāciju :)

      Dzēst