otrdiena, 2013. gada 26. februāris

Pārskats: Maybelline Dream Fresh BB krēms

Sveikas! 
Zinu, ka šis jau sen ir pieejams Maybelline tirdzniecības vietās, bet, iegādājoties šo, nevarēju neuztaisīt rakstu. he
Tātad šis viennozīmīgi ir/būs mans favorīts. Tas vairāk piemērots pavasara/vasaras sezonai, bet ziemā labāk noder Garnier, bet es šobrīd izmēģinu šo.



Šim ir ļoti viegla tekstūra un turklāt SPF 30, kas lieliski noder vasarā. Klājas labi, nomaskē nepilnības un labi ''saplūst'' ar ādas toni. Ir pieejami 3 toņi, manā gadījumā LIGHT.

Uz roku ādas (uz sejas man ir līdzīga toņa āda):
Pēc izsmērēšanas:

_________________________________________
Lielajā Ķērienā Drogās šo iegādājos par 3,49 (ļoti izdevīgi)
Tilpums: 30 ml
_________________________________________
Esmu vairāk kā apmierināta ar šo pirkumu. Vai kādai ir šāds BB krēms? Kāds ir mīļākais no visiem BB? 

•  Kristīne •

4 komentāri:

  1. Es joprojām neesmu mēģinājusi BB krēmus. Šobrīd domāju pirkt šo vai Garnier.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir labs, bet tam tekstūra vieglāka un šķidrāka, bet garnier ir biezāks, tātad ziemai der labāk, turklāt Garnier lieliski smaržo! :)

      Dzēst
  2. Man ir Garnier, Maybelline, Rimmel un vēl citi, bet vismīļākais noteikti ir Rimmel. Jā, Maybelline nav ne vainas, vasaras periodam tas tiešām ir viegls uz sejas, bet man tas klājums liekas pa plānu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. piekrītu, Maybelline nedaudz pa šķidru, bet būs kaut kad Rimmel jāpamēģina, kas beigsies šis. Vasarai noteikti atkārtoti pirkšu Maybelline :)

      Dzēst