svētdiena, 2013. gada 17. marts

Essence All In One BB cream

Nesen manā īpašumā nonāca jaunais Essence BB krēms. Tas ir krēms viss vienā, kas slēpj ādas nepilnības, izlīdzina ādas toni, intensīvi mitrina un liek ādai izskatīties svaigi un veselīgi. Tas neaizsprosto poras, ir bez eļļām, smaržvielām un ir ar SPF 30. Dermatoloģiski pārbaudīts.



Kopumā ir pieejami 3 toņi:

                                   

01 Universal/ 02 Natural/ 03 Medium

Man ''trāpījās'' tonis 02 Natural:

Lasīju Zandas blogā, ka tonis 01 ir par tumšu, ar bildēs izskatījās tāds dzeltenīgs. Šis, savukārt, arī ir tumšs, bet tonis samērā labi saplūst ar ādas toni un vasarai šis būs lielisks, jo tam ir šķidra tekstūra un tas labi matē ādu.
Šajā gadījumā Essence ražotāji nepadomāja par gaišas ādas īpašniecēm, jo neviens no toņiem uz gaišas ādas neizskatīsies labi, jo būs krietni par tumšu, bet ja tomēr būs jāizvēlas, tas 02 ir gaišākais no visiem toņiem.

Uz ādas:



Nevarēju atrast apgaismojumu, kur varēs redzēt, ka ir par tumšu, bet ļoti neizceļas. 
_________________________________
Kopumā esmu samērā apmierināta, bet toņi gan lika vilties. Gribētos kaut ko gaišāku. Būs vien jāgaida vasara. Nopērkams daudzās Essence tirdzniecības vietās, lielākoties Rīgas Drogās.
Cenu apskatījos Esence jaunajā Pavasara/Vasaras 2013 bukletā - Ls 3,25 (manuprāt, ļoti saprātīga cena, kas priecē)
Kas vēl nezin, Drogās ir pieejams Essence Pavasara/Vasaras 2013 bukletiņš, kur ir visi produkti, to apraksti un cenas. :)
_________________________________
Kāda jau ir izmēģinājusi šo BB? Kādas vēlmes, atsauksmes? :)

8 komentāri:

  1. Neesmu mēģinājusi, paldies par atsauksmi, domāju vasarā, kad būšu iesauļojusies, varētu pamēģināt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī noteikti izmantošu to vasarā. :) Būs šim BB vien jāgaida savs laiks.

      Dzēst
  2. Vienu bukletiņu noķēru, vairāk gan neredzēju.
    Paldies par atsauksmi, gribēju jau pirkt, labi, ka nenopirku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Agrāk šādus bukletiņus no Essence neredzēju, bet tagad viss ļoti pārskatāmi un ērti, nav ilgi pie stenda jāstāv.
      Jā, es arī nepirktu. Cena un jaunums kārdina, bet tie toņi nu gan visi par tumšu. :)

      Dzēst
  3. kā tas ir - nonāca tavā īpašumā?
    bet paldies, raksts labs! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man to piešķīra Essence pārstāvji Latvijā :)
      Paldies :)

      Dzēst
  4. Ja tev Essence pārstāvji to piešķira, tad viņi noteikti gribētu, lai tu to krēmu reklamē ar labām atsauksmēm, nevis nopel.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār jau man ir šis produkts jātestē un jāraksta savas atsauksmes, nevis tikai jāreklamē par spīti manām domām. Un parādi man tad kur es to nopeļu? Es tikai uzrakstīju, ka tas ir par tumšu un derēs lieliski vasarai! Kapēc tas vispār tevi interesē?

      Dzēst