ceturtdiena, 2013. gada 14. marts

Manhattan šķidrais vaigu sārtums

Šodien nolēmu aizbraukt uz Ķērienu un palūkot, kas jauns. Ieraudzīju šķidro vaigu sārtumu un nolēmu nopirkt. Izrādījās ļoti labs un ērti pielietojams.



Sākumā likās, ka tā ir nagu laka, bet izrādījās vaigu sārtums. Vēl ir pieejams šķidrais izgaismotājs.


Ērta otiņa, kas ļauj uzklāt vēlamo daudzumu sārtuma. Ērts līdzņemšanai, jo neaizņem daudz vietas. Var lietot arī kā lūpu tinti, es izmēģināju - izskatās labi.
Uz ādas:



Uz vaigiem izskatās patiešām dabiski un ļoti labi turas uz vaigiem, jo nav pūderveida. 
Kopumā esmu apmierināta ar pirkumu. Agrāk biju šāda veida sārtumus redzējusi, bet neesmu mēģinājusi. Plānā vēl ir nopirkt izgaismotāju.
_________________________
Kā Jums patīk šķidrie vaigu sārtumi? Ir mēģināts vai ir vēlēšanās? :)

Jauku vakaru!

6 komentāri:

  1. Esmu mēģinājusi NYX, man patika, visu izlietoju, man šķiet, ka šķidrie labāk vasarai ir piemēroti. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. varētu būt, jo karstumā labāk šādu lietot, nekā mālēt uz sejas pūderveida sārtumu un aizsprostot poras :)

      Dzēst
  2. A tas tā kā tinte, ieēdas? Man būtu bail pārspīlēt un pēc tam nezināt, kur likties ar Marfušeņkas vaigiem! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ja godīgi, man arī sākumā bija bail, ka uzlikšu dažas pilītes un uzreiz ieēdīsies un būs punktiņi, bet nē. Jāuzliek vienas otiņas daudzuma tinte un uzreiz jāizsmērē. Tonis paliek maigi rozā un izskatās dabiski. Pārspīlēt var tikai ar apmēram 3 otiņām :) Nomazgāt arī ir diezgan viegli ar kosmētikas noņemēju vai želeju.

      Dzēst
  3. Kā mani sajūsmina visas šitās tintes! kad biju ķērienā tad redzēju vienus testerus un Sally Hansen, žēl, ka paskrēju šim garām:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šis vaigu sārtums ir tikai Caka ielas Ķērienā, Barona ielā tāds nav :) tā kā skrien tik ķert, jo tie sārtumi vēl ir :)

      Dzēst