svētdiena, 2013. gada 24. marts

Favorīti: Čistaja ļiņija

Sveikas :)
Pēdējā mēneša laikā esmu arvien vairāk pievērsusies krievu ražojuma Čistaja ļiņija produkcijai. Populārs ir kļuvis aprikožu skrubis, kuru sastopu ne vienā vien blogā un pati nesen nolēmu pamēģināt gan aprikožu, gan aveņu skrubi, kā arī krēmu sejai un eļļu matiem.



▼ aprikožu skrubis;
▼ aveņu skrubis;
▼ poru savelkošs sejas krēms ar asinszāli;
▼ matus stiprinoša dadžu eļļa.




1. Aprikožu skrubis



Šis nu gan ir slavēts produkts, kas pārsteidza arī mani. Tomēr aveņu man patīk vairāk. Šis skrubis ir diezgan ass, jo tajā ir daudz sasmalcināti aprikožu kauliņi, kas liecina, ka produkts ir +/- dabīgs. Tajā nav sārmu, parabēnu un citu mošķu. Tas ir krēmveida un smaržo pēc aprikozēm un vēl kaut kā cita, nezinu kā. Lieto 1-2 reizes nedēļā uz mitras sejas ādas. Efekts ir uzreiz, skrubis noberž visas ādas atmirušās šūnas, attīra poras un uzlabo ādas toni.






Cena: ap Ls 1,30
Nopērkams: Drogās, Multiluksā utt.

2. Aveņu skrubis


Šis ir viennozīmīgi mans vislielākais favorīts, jo tas ir ļoti maigs, bet dziļi attīrošs skrubis. Tas ir arī krēmveida, ar sīkām abrazīvām daļiņām, kas nemaz nav redzamas. Tās ir ļoti sīkas, bet ļoti labi noberž ādu, pat vismazākās poras tiek attīrītas, kā arī tiek uzlabots ādas tonis. Tas lieliski derēs ziemas/pavasara sezonai, jo netraumē ādu, bet vasarai/rudenim labi derēs aprikožu skrubis, jo vasarā āda nav tik jutīga un tas lieliski attīrīs ādu. Bet es pat vasarā labāk lietošu aveņu skrubi, jo tas ir ļoti labs! Lieto arī 1-2 reizes nedēļā uz mitras sejas ādas, bet var lietot arī biežāk, jo tas ir ļoti maigs.



Cena: ap Ls 1,60
Nopērkams: Multiluksā, (Drogās nav pieejams) utt.

3. Asinszāles krēms sejai


Pēc skrubja lietošanas noteikti derētu labs poras savelkošs krēms, piemēram, šis. Tas savelk poras un labi mitrina sejas ādu. Iesūcas ādā tas vidēji ātri un nemaz nav taukains. Novērš ādas apsārtumu un labi der jaunai ādai. Smarža specifiska - kaut kāda zāle, gan jau asinszāle, bet man netraucē.


Cena: pirku uz atlaidēm, bet tā kaut kur 1 lats.
Nopērkams: Multiluksā, Drogās utt.

4. Dadžu eļļa matiem


Tagad intensīvi mēģinu ataudzēt garākus matus un katru nedēļu lietoju stiprinošo eļļu matu saknēm. Tā uzgāju šo eļļu, man to nemaz nevajadzēja, bet nolēmu nopirkt. Tā ir stiprinoša eļļa, kas novērš matu izkrišanu, padara matus veselīgākus un stimulē to augšanu. Rezultāts- man ļoti maz krīt ārā mati un tā patiešām darbojas, bet gan ātrāku augšanu neesmu manījusi, bet nu viss nāk ar laiku. Lieto 1 reizi nedēļā, iemasējot galvas ādā un paturot 30 min.
 Cerēsim, ka iedarbosies uz matu augšanu arī. Smaržo lieliski- pēc Nestea ledus tējas.


Cena: ap 2 latiem
Nopērkams: Drogās, Multiluksā utt.

_____________________________________
Kā Jums patīk šī ražotāja kosmētika? Kādas atsauksmes par šiem produktiem? :)

16 comments:

  1. Man ir abi skrubji un sejas krēms. Liekas, ka viss smaržo vienādi. Ir ok. Bet īpašā sajūsmā neesmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu es sākumā biju baigā sajūsmā, bet tagad vienkārši liekas, ka laba kosmētika par labu cenu :)

      Dzēst
  2. Patīk gan aprikožu, gan aveņu skrubis, bet labāk tomēr aprikožu. Vairāk neko neesmu meiģinājusi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī patīk aprikožu, bet aveņu labāk iet pie sirds :)

      Dzēst
  3. Aprikožu skrubis derēs jutīgai ādai, izskatās ļoti ass ?
    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nu principā ir ass, bet, ja neberž stipri, tad der jebkuram ādas tipam :) man ir diezgan jutīga āda, bet nekādu problēmu nav :)

      Dzēst
  4. Par asinszāles krēmu esmu sajūsmā, tagad testēju alvejas sejas krēmu, arī esmu sajūsmā + tam ir tāda pati smarža kā aprikožu skrubim. :)
    Vienīgais, kas nav mēģināts ir aveņu skrubis, bet liekas, ka būs pārāk maigs man. Patīk tieši tie raupjie parasti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. viss, jāpērk tas alvejas krēms! Tik daudz labas atsauksmes lasītas, ka vairs nav šaubu :)

      Dzēst
  5. Man te nesen arī sanāca daudz ko izmēģināt,abi skrubji man pašai ir,vairāk patīk aprikožu,jo aveņu nevar nomazgāt pilnīgi,man vienmēr kaut kur paliek tas skrubis.Nesen izmēģināju dušas želeju un matu masku ar āboliņu,maska vidēja,kā parasts kondicionieris,bet dušas želeja vienkārši superīga,būs sev jānopērk,smarža burvīga,un turās līdz nakamajai dienai uz ķermeņa,tā,ka iesaku izmēģināt.))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldiesiņš, tieši meklēju labu, smaržīgu dušas želeju, būs jāpameklē. :)
      Man arī tas skrubis vienmēr nedaudz palieks uz sejas, jo tās daļiņas baigi smalkās.

      Dzēst
    2. Pameklē Drogās,redzēju saitā,ka ir uzradušies,es mēģināju to,kurš ar mazām skrubējošām daļiņām!Nu ļoti patika!

      Dzēst
  6. Es tā gribēju pajautāt- cik apmēram Ls tu mēnesī tērē kosmētikai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Čau anonīmais!
      Es nezinu, jo neskaitu. Es īpaši nepērku kosmētiku daudz, tikai to, kas ļoti nepieciešams. Es rakstu par to, kas vai nu man jau sen ir, vai nopirku pēc nepieciešamības vai lielas gribas, vai uzdāvināja, vai piešķīra testēšanai. Tā lūk.

      Dzēst
  7. Paldies par atsauksmi, bija interesanti lasīt! :)
    Man arī aprikožu skrubis patīk. ^^
    Noteikti vēlos pamēģināt asisnzāles krēmu un aveņu skrubi, žēl gan, ka to nevar iegādāties veikalos 'Drogas'.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienmēr laipni ^^
      Nu to var iegādāties veikalā Multilukss, Origo otrajā stāvā, stacijas pusē. :) vai nu arī citos Multiliksos. Iesaku aveņu skrubi!

      Dzēst