trešdiena, 2013. gada 13. marts

Superdrug Simply Pure sejas kopšanas produkti PART 2

Sveiki, nesen piepirku klāt Superdrug Simply Pure kolekcijai 2 jaunus produktiņus - acu kosmētikas noņemēju un attīrošo sejas masku. 

Kopumā kolekcija piedāvā šādus līdzekļus:



+ vēl attēlā nav mitrās salvetes, skrubis un intensīvs sejas mitrinātājs.

Šobrīd Drogās tos var iegādāties par Ls 0,89 (ļoti izdevīgi) Parastā cena Ls 1,70

1) Acu kosmētikas noņemējs

Manuprāt ļoti labs līdzeklis, jo attīra visu kosmētiku no acīm, (par ūdensnoturīgo gan nezinu, jo tādu nelietoju)- pietiek ar vienu vates plāksnīti.
Maigs, bez smaržām un parabēniem. Nerada kairinājumu un mitrina ādu ap acīm.
Iesaku, jo tas ir labs līdzeklis par labu cenu. Ja nepatiks, nebūs ko zaudēt, jo cena smieklīga. (tilpums: 150 ml)

2) Attīrošā sejas maska

Šis viennozīmīgi ir mans favorīts, jo maska ir no māliem, labi attīra un pats galvenais- matē ādu un tā nespīd vispār. Var lietot katru dienu , paturot to uz sausas ādas 3-5 min. Viegli nomazgājama, bet kad uz sejas tā sāk žūt, rodas velkoša sajūta, bet man tas netraucē. Reti lietoju maskas, bet kopš sāku lietot šo, par maskām viedoklis mainījies. (tilpums: 75 ml)
Uz ādas:



______________________________

Rezumējot- man ļoti patīk šīs kolekcijas līdzekļi, jo tie ir piemēroti jutīgai ādai, bet der arī citiem ādas tipiem. Iesaku uzreiz lietot vairākus produktus, lai sasniegtu labāku efektu. Viennozīmīgi pirkšu atkārtoti masku un želeju sejas mazgāšanai, raksts šeit.
______________________________
Kā Jums patīk šie līdzekļi? Kādas vispār atsauksmes par Superdrug un kādi ieteikumi? :)

Bye,bye!

8 komentāri:

  1. Kaut gan neesmu lietojusi šo acu kosm. noņēmēju, man jau labāks liekas l'oreal, bet iespējams, ka šis arī ir labs ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, par loreal daudz labu atsauksmju dzirdēts, ir doma, kad šis beigsies, pamēģināt Loreal vai Garnier :)

      Dzēst
    2. Zaļais ,šķidrais garnier kosmētikas noņēmējs nav nekas labs, neiesaku, ātri izžūst uz vates plāksnītes, padara ādu sausu un lipīgu .

      Dzēst
    3. Es gan daudz labu atsauksmju esmu dzirdējusi, bet tas jau kā kuram. Man, piemēram, arī nepatīk tā lipīgā sajūta pēc kosmētikas noņemējiem un līdzekļiem. :)

      Dzēst
  2. no superdrug esmu mēģinājusi tikai dušas želejas un ķermeņa sviestu, bija ok, bet īpašu sajūsmu neizsauca..uz sejas kopšanas līdzekļiem gan skatījos šaubīgi, bet Tu mani iedrošināji pamēģināt. :) forši, ka par tādu cenu var iegūt produktus bez visiem tiem mošķiem sastāvā..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. vai ne! iesaku želeju sejas mazgāšanai un masku, bet pārējie arī nepieviļ. :)
      es arī esmu mēģinājusi dušas želejas- dievīgi aromāti :)

      Dzēst
  3. izskatās, ka jāpamēģina maska. :) lietoju šīs pašas līnijas mitrinošo krēmu un cleanser'i, arī ar tiem esmu tīri apierināta. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ceru, ka patiks ^^ es arī gribētu cleanser'i pamēģināt :)

      Dzēst