trešdiena, 2013. gada 20. marts

Pārskats: Fruttini ķermeņa sorbets ar zemenēm un karambolu

Sveikas mīļās lasītājas! 
Dzimšanas dienā no draudzenes saņēmu šo brīnumu- ķermeņa sorbetu, kas priekš manis ir liels atklājums. Pirmais, kas iepriecināja bija dievīgā smarža, kas uzreiz iepatikās. Smaržoja izteikti pēc zemeņu konfektēm - sulīgam un saldām.


Visa Fruttini zemeņu un karambolas kolekcija:


No Fruttini esmu mēģinājusi tikai dušas želeju, tā ļoti patika, bet nebiju nemaz ievērojusi, ka ir tāds sorbets. 
Pēc konsistences tas ir kā želeja ar spīdumiņiem. 



Āda, protams, pēc lietošanas būs spīdīga. Manuprāt, lieliski derēs vasarai, jo atsvaidzinās un mitrinās ādu.


Esmu starā, jo tas ādu ne tikai padara spīdīgu un mitrina bet arī apgādā ar tai nepieciešamajām vielām. Uz iepakojums rakstīts: Augļus saturoša kopšana ar dabīgiem augļu ekstraktiem, vitamīniem un minerālvielām. Ķermeņa želeja ar zemeņu un karambolas augļu ekstraktiem, kā arī tādām minerālvielām kā kalciju, magniju un kāliju, piešķir ādai maigumu un mirdzumu. Bagātīgais komplekss ar B3, B5 un C vitamīniem rūpējas par ādas mitrināšanu.
Vēl bija viena frāze: '' Nav lietojams uzturā!'' Uzskatu, ka labi uzrakstīts, jo smarža ir tik garda, ka uzreiz gribās apēst. he :)

Bet, runājot par iedarbību, varu teikt, ka tā ir! Āda uzreiz kļūst mīksta, smaržīga un ga;lvenais aromāts saglabājas vairākas stundas, kas priecē. Tas uzreiz iesūcas ādā un nerada taukainu sajūtu, jo ir želejveida konsistences.

♥Tilpums: 500 ml (uzskatu, ka liels)
♥Cena: nezinu, jo man uzdāvināja, bet internetā var apskatīties eiro.
♥Nopērkams: visās Fruttini tirdzniecības vietās, piemēram, Drogās.

__________________________
Secinu, to ka esmu laimīga, ka Aleksa [ :) ] man to uzdāvināja. Šis noteikti būs mans pavasara/vasaras must have, jo ir lielisks, daudzfunkcionāls produkts. 
__________________________
Kāda ir mēģinājusi sorbetus ķermenim? Kādas vispār atsauksmes par Fruttini? :)

9 komentāri:

  1. Man ļoti patīk Fruttini ķermeņa kopšanas līdzekļi, pagaidām gan esmu mēģinājusi tikai losjonus un ķermeņa spreju. Šādu brīnumu pat nebiju ievērojusi, paldies par rakstu, interesanti. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies ^^ :)
      Es arī gribētu tos sprejus pamēģināt vasarā, jo AVON man nepatīk - smaržo pēc spirta un sausina ādu :(

      Dzēst
  2. Man bija doma uztaisīt rakstu par Fruttini, esmu izmēģinājusi dažus losjonus.
    Man patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gaidīšu rakstiņu, noteikti gribētu par losjoniem palasīt vairāk :)

      Dzēst
  3. Visiem Fruttini produktiem ir pasakaina smarža! A šis sorbets pēc uzklāšanas nav lipīgs?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas gan tiesa! Visas smaržas ideālas ^^
      Nē, nav lipīgs. Man arī sākumā likās, ka tas būs lipīgs, bet, to uzklājot, tas uzreiz iesūcas ādā un pilnībā izžūst. :)

      Dzēst
  4. Labdien. Kurā internet veikalā var nopirkt? Man ļoti patīk tieši zemeņu komplektiņš.

    AtbildētDzēst