ceturtdiena, 2013. gada 21. marts

Šodienas ''ķēriens''

Sveikiņi!
Šodien gadījās būt uz Kr. Barona ielas un nu iegāju Ķērienā. Atrādīšu Jums, ko nopirku. Ja kas, tad Ķērienā šobrīd ir atlaides un testerīšiem un pārējo kosmētiku.
Nopirku:


Manhattan pūderu testerīšus( katrs 20 sant.)


Rimmel pūdera testerīti (30 sant.)

Manhattan MyBox vaigu sārtumu (30 sant.)

Masters Colors Paris tonālo krēmu paraudziņus (katrs 10 sant.)

Rimmel Duo acu ēnas (katrs 20 sant.)

Manhattan lūpu krāsas (katra 10 sant.)

Rimmel lūpu krāsa koraļļu tonī (40 sant.)

Gabrini nagu lakas (katra 35 sant.)

Manuprāt, ļoti lēti!!
Acu ēnas, pūderus un sārtumu testerus ielīmēšu savā paštaisītajā paletē.

Vēl iegāju Drogās un nopirku šo to:


1. Essence spīdīgo lūpu balzamu;
2. Essence Stay Natural konsīleri;
3. ISANA olīvu roku krēmu;
4. Rival de Loop kumelīšu un alvejas sejas masku;

Varbūt par kaut ko gribētu dzirdēt atsauksmes? Esat kaut ko Ķērienā pirkušas? :)

18 comments:

  1. Jā, es Ķērienā arī parasti pirku acu ēnas un pūderus, bet pūderi nebija labi. Skatos, ka acu ēnas tur nemaz nemainās. Šīs te pašas jau bija pagajušā gada vasarā nopērkamas. :)
    Laikam kopš ilgiem laikiem būs jāaiziet. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es redzēju šīs ēnas Tavā blogā :)
      Jāaiziet gan, jo cenas superīgas.

      Dzēst
  2. Es 1x nopirku Isadora lūpu spīdumu. Sanāca tieši 10x lētāk nekā veikalā. Būs jāieskrien, man blakus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laimīgā! Man gan tālu, bet, centrā esot, gadās, ka ieskrienu. :)

      Dzēst
  3. Es ar tur konsīleri pirku, kvalitāte briesmīga!
    Rival de Loop viena no iemīļotākajām maskām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es Essence konsīleri Drogās pirku. Jāapskatās gan kārtīgi, pirms ņemt, es gandrīz nopirku acu zīmuli, bet to pamēģinot uz rokas, neņēmu, jo tas vispār neko nezīmēja. :)

      Dzēst
  4. es ar tur ik pa laikam ieskrienu, šodien tieši arī biju.
    nopirku gosh lūpuspīdumu, dzeltenu acu zīmuli un lūpukrāsu, par to visu kopā samaksājot 2.65ls

    tā vieta ir vnk ideāla. var atrast daudz ko tādu, ko veikalā pa pilnu cenu pilnīgi noteikti nepirktu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi piekrītu! Var nopirkt labu ražotāju kosmētiku par neticamām cenām :)) Man vēl ir plānā Sally Hansen līdzeklis ātrākai nagu augšanai, kas veikalā 4x dārgāk maksā. :)

      Dzēst
  5. wow, cenas neredzeetas! :) tas tieshaam keeriens :)

    AtbildētDzēst
  6. Kāda ir nesen bijusi Lāčplēša ielas ķērienā? Kas tur no makeup?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nekad neesmu bijusi, bet sortiments +/- ir līdzīgs. :)

      Dzēst
  7. Makeup ir tikai Kr. Barona ielas veikalā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, visos. :) Bet Kr.Barona ielā ir testerīši vairāk. Čaka ielā, cik zinu, ir vairāk Rimmel un manhattan kosmētika.

      Dzēst
  8. essnce Stay Natural konsīleris bija pa cik aptuveni?

    AtbildētDzēst