piektdiena, 2013. gada 5. jūlijs

Jaunums: Maybelline Colorama acu zīmuļi

Sveikas! Vakar atradu vienu  interesantu bet dīvainu seriālu un nu nevaru no tā atrauties :D
Bet nolēmu izveidot rakstu par jaunajiem Maybelline Colorama acu zīmuļiem. Atrādīšu 3 burvīgus tonīšus, kas man jau ir paspējuši iepatikties. Šajā vasarā ir modē viss košs un krāsains, arī Maybelline seko jaunākajām modes tendencēm un ir radījuši jaunus Colorama acu zīmuļu toņus. Pavisam ir 4 toņi jaunpienācēji. 




No augšas:
110 Black Gold
210 Turquoise Flash
400 Marvelous Maroon



Zīmuļi nelūzt un nebirst, bet noturība ir vidēja, bez bāzes vairāk par 2 h nenoturēsies, bet ar bāzi ir ok.
Uz rokas ir ļoti mīksti, bet, pirms klāšanas uz plakstiņa, vajadzēs nedaudz iestrādāt pirkstā. Zīmuļi ar laimu paliek ne tik asi, tāpēc tos regulāri ir jāuzasina.


No augšas:

110 Black Gold
400 Marvelous Maroon
210 Turquoise Flash

Uz acīm:




No augšas:
110 Black Gold
400 Marvelous Maroon
210 Turquoise Flash

Zīmuļu konsistencē ir daudz šimmeru, kas uz plakstiņiem ''pazudina'' toņa intensitāti, bet man patīk, jo izskatās maigi, bet tajā pašā laikā samērā pamanāmi.

Protams, saulē un dabīgajā apgaismojumā uz acīm zīmuļi izskatīsies daudz košāk un intensīvāk.

Man vismīļākais tonis ir 400 Marvelous Maroon, jo tas piestāv visām acu krāsām un atgādina zeltainās smiltis saulrietā. 

P.S. Šeit Zanda atrāda savējos!
_____________________________________
Cena: Ls 1,49
Nopērkami: visās Maybelline tirdzniecības vietās
_____________________________________
Rezumējot - skaisti tonīši gan vasarai, gan citiem gadalaikiem, kuri noteikti bieži parādīsies uz manām acīm. Karstumā negribas neko likt uz sejas daudz, tāpēc šie zīmuļi būs tieši laikā.

Kādas Jums ''attiecības'' ar krāsainajiem acu zīmuļiem?

10 comments:

  1. Kas tas par seriālu, ja nav noslēpums? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. American Horror Story- tiešām mistisks un sarežģīts seriāls, brīžiem dīvains, nosaukums maz saistīts ar seriālu, šausmu kā tādu tur nav, bet sižets velk uz trilleri vai drāmu :) :D

      Dzēst
  2. Patīk tas tirkīztumši zilais, jeb 210 Turquoise Flash.
    ļoti skaisti izskatās uz Tavām acīm! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, man arī patīk, bet ikdienā nemēdzu šādus toņus lietot, bet uz svētkiem vai kādu pasākumu var :)

      Dzēst
  3. man ir tas turquoise flash, bet izmantoju reti, uzreiz atgādina tās tantītes no tirgus ar spilgti zilām acīm un sarkanām lūpām. :D
    gribu iegādāties vēl marvelous maroon, tāds ikdienišķs tonītis. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man īstenībā arī atgādina, izmantošu tikai apakšējai skropstu līnijai, jo tiešām atgādina :D
      Man Marvelous Maroon ļoti patīk, tieši tāpēc, ka var ikdienā lietot un izskatās maigi un gaumīgi :)

      Dzēst
  4. Kādu bāzi tu lieto? Man ir diezgan taukaini plakstiņi, bet kā savu pirmo bāzi vēlos izmēģināt Essence. Tā izturē + 35 grādus kartsumu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es šobrīd lietoju essence bāzi, jo ir jāizlieto līdz galam, bet neteikšu, ka tā ir laba, jo iztur karstumā nu maksimāli 4-5 stundas, bet uz taukainiem plakstiņiem vēl mazāk, tomēr daudziem pirmā bāze bija tieši essence un visi bija apmierināti, tāpēc kā pirmo bāzi varētu arī essenci izmēģināt, varbūt Tev derēs :) Daži saka, ka laba bāze ir no Avon, to es izmēģināšu nākamo :)

      Dzēst
  5. Zilais acu zīmulis ļoti izceļ jūsu acis ! Burvīgi ! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Man patīk, bet ikdienā tomēr neuzdrīkstos šādu krāsot :D

      Dzēst