pirmdiena, 2013. gada 19. augusts

L'Oreal Color Riche Neon nagu lakas #Acid_Watermelon un #Wasabi_Hint

Sveikas! Aši atrādīšu pēdējos L'Oreal produktus jeb Color Riche Neon nagu lakas - toņus #827Acid_Watermelon un #833Wasabi_Hint!





Skaisti neona toņi ar interesantiem nosaukumiem. Wasabi zaļais tonis tiešām pēc krāsas kā vasabi, bet par īstu neonu to nenosaukšu. Bet Watermeon rozīgais tonis saulē tik spilgts, ka acis žilbst. Drīzāk to nosauktu par ļoti košu baby pink toni. 

Ļoti patīk platās otiņas, kas ļoti atvieglo uzklāšanu, līdzīgas otiņas ir arī Essence lakām.



Klājas viegli, principā pietiek ar 1 biezu kārtu, bet labāk 2 plānas kārtiņas, tad neveidojas švīkas un tonis sanāk vienmērīgs un gluds. Turas laka kādas 2 dienas, bet es arī vairāk par 2 dienām uz nagiem lakas neturu, tāpēc man tas ir pietiekoši. Šie divi toņi ir mani vasaras must have!



Tilpums: 5ml
Cena: Ls 3,45


P.S. Šis ir sponsorēts reklāmraksts, bet visas izteiktās domas un komentāri par produktiem ir manas pašas viedoklis.

Kā Jums patīk L'Oreal nagu lakas? Esat klasisko otiņu piekritējas vai tomēr patīk tās platās?

6 komentāri:

  1. mm, rozā glīta.
    man ir tikai viena L'oreal nagu laka, un tā pati ļooooti patīk. otiņa arī ļoti ērta.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man rozā laka šobrīd vismīļākā no visam :D
      Par otiņu liels pluss!

      Dzēst
  2. Man gan šīs lakas turas kādas 4-5 dienas uz nagiem, bet es lietoju Orly bāzi, varbūt tāpēc :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam, es jau uztaisīju sarakstiņu uz Oniks Beta veikalu, Orly Top to Bottom bāze jau manā wishlistā :)

      Dzēst
  3. Abas kopā izskatās ļoti labi :)

    AtbildētDzēst