otrdiena, 2013. gada 20. augusts

-Stipras skropstas? -Jā, lūdzu!

Sveikas! Kādu pus gadu atpakaļ sāku nopietni pievērsties skropstu stiprināšanai, izmēģināju dažādus līdzekļus, precīzāk 4, un par tiem arī pastāstīšu šajā rakstā..Kā arī pielikšu klāt vērtējumu ar sirsniņām pēc 5 baļļu sistēmas atkarībā no līdzekļa iedarbības.

attēls no šejienes!


1) Vazelīns - parastais, aptiekā un citur nopērkamais vazelīns tiešam stiprina skropstas, neteikšu, ka skropstas aug garākas, bet efekts ir, tomēr šeit būs nepieciešama pacietība, jo rezultāts parādās tikai pēc kāda mēneša, varbūt nedaudz ātrāk. Uzzināju par vazelīnu skropstu stiprināšanai no Zandas un nolēmu pamēģināt. Smērēju uz skropstu saknēm katru vakaru un no rīta tas jau bija iesūcies plakstiņos, bet vazelīna pārpalikumi bija nedaudz palikuši acs kaktiņos, bet tas nekas. Tā pēc apmēram 4 nedēļām man apnika, skropstas praktiski vairs nekrita ārā, bet turpināt vairs negribējās, nolēmu lietot kaut ko citu...
♥♥♥


2) Dzintara Lux Kredo želeja skropstu un uzacu stiprināšanai - ikdienā to izmantoju uzacu fiksācijai, bet nolēmu uz nakti smērēt uz skropstu saknēm. Efekts bija ātrāks nekā no vazelīna, tas iespējams tāpēc, ka sastāvā ir rīciņeļļa, bet man nepatika velkošā sajūta uz plakstiņiem pēc želejas nožūšanas, tāpēc nolēmu ķerties pie kāda iedarbīgāka līdzekļa...
♥♥♥♥



3) Floresan diždadža eļļa skropstu stiprināšanai - šis noteikti ir pats ērtākais veids kā stiprināt skropstas, jo tam ir ērta otiņa ar ko uzklāt uz skropstu saknēm līdzekli un konsistence nemaz nav kā eļļa, bet kā vienkāršs šķidrums, kas momentāli izžūst uz ādas un smaržo pēc dadža, tāpēc par eļļu to nosaukt nevaru, drīzāk par dadža sulu. Efekts ir, lietoju gan no rīta, gan vakarā. Bet atradu vēl iedarbīgāku līdzekli uz kura šobrīd arī apstājos...
♥♥♥♥♥



4) Rīciņeļļa - par to sīkāk rakstīju šeit. Viens no populārākajiem veidiem kā stiprināt skropstas. Katru vakaru ar vates kociņu uzsmērēju uz skropstu saknēm un dodos gulēt, no rīta nomazgāju ar siltu ūdeni, nekāda plakstiņu piepampuma nav, tad uzsmērēju Floresan līdzekli. Šādi manas skropstas ir samērā biezas, stipras un kuplas. 
♥♥♥♥♥



Gribētu pamēģināt arī serumus skropstām, piemēram, L'Oreal vai Gosh..

Ko Jūs izmantojat skropstu stiprināšanai?

14 comments:

  1. Šobrīd es slinkoju un neizmantoju neko

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā ir- kādu mēnesi palietoju stiprinošos līdzekļus, tad atkal kādu laiku slinkoju un neizmantoju neko. :)

      Dzēst
  2. Atbildes
    1. Man arī ik pa laikam iestājas kāds slinkuma brīdis :D

      Dzēst
  3. Iepriekš izmantoju vazelīnu, un biju šokā, ka tev rezultāti parādījās tikai pēc mēneša! Man jau pēc mazāk kā nedēļas bija pirmie rezultāti, skropstas krita ārā ar vien mazāk, pēc apmēram 3 nedēļām, izkrita, labi, ja viena skropstiņa. Par to, ka garākas tās gan neauga, es piekrītu.

    Jau ilgi domāju par rīcineļļu, bet man bail no tā, ka plakstiņi var sapampt:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja 15 min pēc uzklāšanas plakstiņus noslauka ar salvetīti, tad noteikti nepiepampsm :)

      Dzēst
  4. Es šobrīd vairs arī nelietoju neko, jo apnika mann, ka no vazelīna plakstiņi taukaini paliek. Manās skropstām tas deva lielu efektu un tas efekts saglabājās vēl aizvien.
    Ir kam no ricīneļļas pamst plakstiņi, nezinu vai patiesībā, jo lietojusi neesmu. :)

    Es pati arī skatos uz speciāliem serumiem, ko vēlams var lietot uz nakti. Tagad nav tik aktuāli, bet pieļauju domu, ka rudenī es noteikti sev kādu iegādāšos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man apnika tieši taukaino plakstiņu dēļ :)
      Es arī domāju kādu serumu iegādāties. :)

      Dzēst
  5. Neko nelietoju skropstām - tāpat man viņas biezas un skaistas, tikai cenšos atcerēties tušu vienmēr notīrīt, jo tā gan ir skropstu nobeidzēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, no tušām daudz kas atkarīgs. Man arī ir diezgan garas un biezas skropstas, bet lietoju, lai tās nekristu ārā, kad notīru tušu nost, tas jau normāli, ka krīt skropstiņas ik pa laika ārā, arī mati, bet, tīri profilaksei lietoju stiprinošos līdzekļus :)

      Dzēst
  6. Es arī neiespringstu uz skropstu kopšanu.. Tā kā esmu kontaktlēcu lietotāja, man šie eļļainie līdzekļi galīgi neder.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tad laikam derēs tikai serumi un līdzekļi, kas uzreiz izžūst uz plakstiņa :)

      Dzēst
  7. Dzintara želeja man nu ļoti nepatika, kad mēģināju. Bija tāda ne gluži alerģiska reakcija, bet acis ļoti kairināja. Pēc pāris lietošanas reizēm atmetu un aizmirsu par šī brīnuma eksistenci. Bet jau gandrīz pus gadu lietoju rīcineļļu (kura, starpcitu, ļoti labi noņem arī kosmētiku), un rezultāts ir redzams! Nezinu, kādēļ, bet tieši apakšējā skropstu līnija kļuva izteiksmīgāka.

    AtbildētDzēst
  8. vazeliina vietaa var lietot vazeliinellu?

    AtbildētDzēst