sestdiena, 2013. gada 17. augusts

Pārskats: Catrice Allround Concealer

Sveikas! 
Šodien par Catrice Allround konsīleru paleti. Tajā apvienoti 5 konsīleri, kas visi kopā spēj nomaskēt daudzus ādas defektus.





Zaļais - maskē apsārtumus;
Rozā - maskē tumšos lokus;
3 bēšie toņi - maskē pārējās ādas nepilnības

♦ Palete man ļoti patīk, īpaši tāpēc, ka tajā ir 3 toņu konsīleri, kurus var jaukt kopā un izmantot ''šī brīža'' ādas tonim. Es izmantoju vidēji tumšo toni pastāvīgi, bet gaišāko jaucu kopā ar tumšāko, jo gaišākais ir tiešām domāts pilnīgām sniegbaltītēm - noderēs ziemā.

♦ Zaļo un rozā toņus izmantoju reti, jo zaļais tonis tomēr nedaudz ir redzams zem BB krēma vai parastā konsīlera, bet sarkanumus nomaskē labi.

♦ Rozā konsīleri (kopā ar parasto konsīleri) lietoju zem acīm, kaut gan tumšie loki man nav izteikti. Ja zem acīm klāj šo konsīleri, tad to vajadzēs nedaudz piepūderēt, jo savādāk pēc pāris stundām tas savelsies.

♦ Šie konsīleris izceļ sausos pleķīšus uz ādas, tāpēc nav ieteicams lietot to uz sausas ādas. Pašu ādu konsīleris nesausina, labi turas arī uz taukainas ādas.



Kopumā man šī palete patīk. Viens no labākajiem konsīleriem savā cenu kategorijā.

Svars: 6 g
Cena: Ls 2,60
Nopērkams: Drogās


Esat lietojušas šo vai kādu citu Catrice konsīleri? Kā patīk?

6 komentāri:

  1. Man ir šī palete un izgaismojošais konsīleris. Abi nu tā. Lietoju, bet līdz galam nepatīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu to izgaismojošo mēģinājusi, bet šis man patīk, bet konsistence pieklibo..

      Dzēst
  2. hā, šodien gribēju likt tādu pašu rakstu :D

    AtbildētDzēst
  3. man loti patik sis konsileris, bet to sarkano toni nelietoju, neredzu jēgu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It kā jau maskē tos lokus zem acīm, bet man pietiek ar parasto konsīleri :)

      Dzēst