trešdiena, 2014. gada 19. februāris

Avon Naturals apricot and shea leave in treatment

Sveikas! Sen neesmu šeit neko rakstījusi, jo ir neliels laika trūkums, bet tuvākajā laikā centīšos ievietot šeit rakstus!
Šodien par Avon Naturals apricot and shea leave in līdzekli matiem, kas mani patīkami pārsteidza....


Ražotājs:
Balzams sausiem un bojātiem matiem ar aprikošu un šī sviesta ekstraktiem. palīdz stiprināt matus un novērts to lūšanu. Baro un mitrina sausus/bojātus matus.

Manas domas:
Principā pilda visu, ko sola. mani mati nav nedz sausi, nedz bojāti, teikšu, ka pat diezgan veselīgi, gludi un spīdīgi, bet ziemā matu gali nepārtraukti ir jābaro, lai tie nekļūtu vēl sausāki, tāpēc šīs līdzeklis labi palīdz to izdarīt.
 Pirmkārt, jāatzīmē produkta smarža - smaržo pēc svaigām, sulīgām aprikozēm un vēl kaut kādiem augļiem, smarža nemaz nav kīmiska un kādu laiku saglabājas matos.
Otrkārt, produkts ir viegla lietošanā - tas ir nelielā daudzumā jāieklāj matu galos un/vai visā to garumā, izņemot matu saknes, lai tās netaukotu. Tikai nedrīkst ieklāt pārāk daudz produkta, var viegli pārspīlēt un mati vairs nebūs viegli, bet gan smagnēji.


Mati paliek daudz gludāki un vienkārši patīkami pieskārienam, kā arī matu gali šķiet vairāk mitrināti nekā parasti, tomēr ziemā mans absolūtais favorīts ir Fructis Miraculous matu eļļa!



Sastāvs:(priecē, ka nav parabēnu!)


Tilpums: 125 ml
Cena: 2,99 
Nopērkams: pie Avon izplatītājiem/konsultantiem

1 komentārs:

  1. Man diezgan labi patik Avon produkcija, vismiljakais produks ir skropstu tusas nonemejs, ljoti elljains bet tiesi tads, kaa man patik!

    AtbildētDzēst