piektdiena, 2014. gada 22. augusts

Jaunums - AVON PARISIAN CHIC smaržūdens

Sveikas!
Šodien iepazīstināšu Jūs ar vienām lieliskām smaržām, kas burtiski apbūra mani ar savu aromātu. Gribas tās pūst vēl un vēl... gluži kā salda koņča manam kārumnieces degunam!

''PARISIAN CHIC'' ir īsta parīzietes stila esence, kurā jūtama izteiksmīga melno aveņu, naktī ziedošā jasmīna un samtaina sandalkoka smarža. Jutekliski elegants aromāts no šipra - augļu kategorijas.
Pirmais, ko iedomājos - šīs smaržas ir diezgan līdzīgas Diesel Loverdose smaržām, akk kā es tās dievināju, kad tās parādījās veikalos, burtiski puse Rīgas meiteņu smaržoja tā, ka deguns grozījās tajā virzienā, kur sajuta šo gardo, pievilcīgo aromātu.

Smaržās labi balansē saldais un koķetais aveņu un jasmīna aromāts ar nedaudz skābeno sandalkoka noti. Lieliski der kā dienai, tā vakaram.


Vispār šīs smaržas man ļoti patīk, ka pasmaržoju - tā iemīlējos, mīlestība no pirmās deguna ieelpas, tā teikt.

Smaržas ir pasmagā stikla pudelītē, kas pēc formas atgādina Eifeļa torni.

Vēl ļoti priecē smaržu noturība - stabili dienu iztur, pūšot gan uz ādas, gan drēbēm, man parasti pietiek ar 1-2 pūtieniem uz kakla/dekoltē zonas.


Kopumā šis jaunums padara laimīgu ne tikai manu degunu, bet arī mani -  brīdī, kad aromāts nonāk līdz smadzenēm un sāk ražot endorfīnu (laimes hormonu).
Smaržas nopērkamas pie Avon konsultantiem, pieejamas jaunajā katalogā
ŠEIT 
(+īpašs piedāvājums attiecībā uz šīm smaržām)

Tilpums: 50 ml
Cena: 14,99

*produktus testēšanai piedāvāja AVON pārstāvji Latvijā. Viedoklis par produktiem ir manas personīgās domas.

                                Jauku un saulainu nedēļas nogali!

1 komentārs:

  1. Aromāts tas ir tik subjektīvi, ka lasot kāda atsauksmes man uzreiz nekad nebūs gribēšana pirkt vai mēģināt. ja dzīvē uzpūstu un pastaigātu, tad varbūt, bet šis aromāts nav pat pa tām notīm, kas man mīļas, bet iepakojuma gan jauks :)

    AtbildētDzēst