otrdiena, 2015. gada 20. janvāris

Dove Pure Care Dry Oils produktu līnija sausu matu kopšanai

Sveikas! 
Nu tad pienācis laiks nākamajam apskatam par Dove jauno matu kopšanas produktu līniju - Pure Care Dry Oils, vēlāk būs arī raksts par Youthful Vitality produktiem (testēšanā piedalīsies vecāka sieviešu dzimuma pārstāve) un beigās par visām līnijām uztaisīšu kopsavilkumu.

Produkti ir paredzēti sausu un nespodru matu kopšanai - tieši laikā ziemas sezonā.

Šampūns ir caurspīdīgais, labi puto, bet manus taukainos matus attīra ne tik labi kā Oxygen&Moisture sērijas šampūns. Tāpēc bieži to lietojot mati var pārlieku sataukoties. Bet matus nesausina, nogludina un dod patīkamu smaržu.

Kondicionieris ir diezgan biezs un labi veic savu galveno funkciju - nogludināt un nedaudz pabarot matus. To lietoju starp-masku reizēs, kad gribas ātru un labu rezultātu.

Matu eļļa/serums ar granātābolu kauliņu eļļu - vieglas konsistences atjaunojoša eļļa, kas man patīk lietošanai matu galos, jo matos tā iesūcas ātri un padara matus ļoti mīkstus, tomēr ar šo nevajag pārspīlēt - padarīs matus smagnējus un pazudīs apjoms. Bet ja mati ir sausi vai nespodri un tos vajag savaldīt un nogludināt - ļoti labs variants. Eļļa ir arī ar anti age efektu.


Šie produkti lieliski derēs ziemas sezonā un sauso matu īpašniecēm.
Taukainu matu īpašniecēm (kā es) neiesaku nelietot visus šos produktus reizē, jo tad mati būs pārslogoti, bet labi strādā šampūns+kondicionieris vai šampūns+eļļa.
Kopumā laba matu kopšanas produktu sērija!

Nopērkami: Drogas u.c.
Cena: no 5,99 EUR

Jauku atlikušo diennakts stundu! :)

2 komentāri:

  1. Es lietoju šo līniju, man ļoti patīk :)) man gan ir mati pasausāki, ( vēl 3 mēnešus atpakaļ biju blondīne ) tāpat izmantoju taisnotāju :) tā kā šī komplektācija man tieši laikā. Mati gludāki un spīdīgāki :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tieši kaut kā matus atveseļoju pēc krāsošanām, tāpēc man visi trīs kopā ir par smagu, bet, jā, patiešām no šiem mati gludi un spīdīgi paliek :)

      Dzēst