trešdiena, 2015. gada 25. februāris

L'Oreal Nutri Gold Extraordinary sejas eļļa

Sveikas! 
Laika trūkuma dēļ sen neesmu neko rakstījusi, produktu, par ko rakstīt, vēl ir daudz, tāpēc nākamās dienas centīšos panākt savus plānus.
Šodien par vienu visai jaunu produktu, kas man likās ļoti interesants, jo pēdējā laikā esmu aizrāvusies ar sejas eļļām - tāpēc raksts par L'Oreal Nutri Gold sejas eļļu.


Ražotājs: 

ĪSTS ATRADUMS SEJAS ĀDAS BAROŠANAI UN MIRDZUMAM
Satur 98% dabisku sastāvdaļu.
8 ēteriskās eļļas: lavanda, majorāns, rozmarīns, ģerānija, roze, romiešu kumelīte, apelsīns, lavandīns.


VIEGLA TEKSTŪRA
Tās vieglais sastāvs nekavējoties iesūcas ādā, padarot to īpaši maigu. Neatstāj lipīgu, taukainu sajūtu.
ACĪMREDZAMI REZULTĀTI
Tūlīt pēc eļļas uzklāšanas āda jūtas bagātīgi barota, tā kļūst maigāka un ir atguvusi mirdzumu. Acumirklī uzlabojas ādas tonuss un tā izskatās atsvaidzināta*.

TESTĒTS DERMATOLOGU UZRAUDZĪBĀ
* Patērētāju tests, 53 dalībnieki


Tā kā L'Oreal nespecializējas dabīgās kosmētikas ražošanā, sākumā neloloju lielas cerības uz šo eļļu, bet rakstīts, ka 98% sastāvdaļu ir dabīgas un ļoti nopriecājos.

Eļļa nemaz nav sliktāka par Kiehls Midnight Recovery eļļu, bet šī ir vairāk barojoša un mirdzumu dodoša eļļa, nevis dziedējoša.

Āda jau nākamajā rītā izskatās tvirtāka, atsperīgāka un, protams, ļoti pabarota. Ideāls ziemas produkts.

Ziemā mana āda bieži niķojas, paliek sausa un nedaudz lobās, tāpēc šī eļļa man palīdzēja no sausumiem tikt vaļā. Eļļa nepavisam nav bieza, bet nav arī kā sausā eļļa, tāpēc iesūksies ne tik ātri kā tas minēts aprakstā.

Kopumā ļoti forša eļļiņa, poras neaizsprosto un der visiem ādas tipiem, domāju, ka patiks arī taukainas ādas īpašniecēm, jo seju nepārtauko un no rīta visa eļļa jau ir ādā iesūkusies. Man pašai ir kombinēta āda.


Šī eļļa noteikti nenovērsīs problēmas kā izsitumi, pumpas, grumbas utml., bet noteikti pabaros ādu, padarīs mirdzošu un tvirtu, kā arī tai ir patīkama smarža, tāda pati kā citiem Nutri Gold produktiem. Noteikti regulāri lietošu to līdz pavasarim/vasarai, tad skatīšos, vai vajadzēs.
Šodien nopirku 100% mandeļu eļļu, mēģināšu to arī!

Nopērkama: veikalos Drogas u.c.
Cena: ap 12 EUR

*eļļu izmēģināju kā testa produktu, tomēr tas nekādā veidā neiespaidoja manu viedokli - tas vienmēr ir mans un godīgs! :)

Jauku dienu! :)

9 komentāri:

  1. Arī uz šo skatījos, bet beigās nenopirku, jo daudz dažādu eļļu sapirkusies esmu pēdējā laikā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir dažas eļļas un visas ļoti patīk, tā kā jākombinē vien ir :D

      Dzēst
  2. Izklausās ļoti labi! Man šobrīd tāds eļļiņu periods, laikam būs jāiet meklēt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, man arī eļļu periods, eļļas ir kā visa sejas mitrināšana, kopšana un barošana vienā pudelītē, turklāt vēl dabīga :)

      Dzēst
  3. priekš Loreāļa sastāvs pārsteidzoši labs. prieks, ka neredzu minerāleļļu sastāvā (jāatzīst, šī iemesla dēļ pat nepievērstu uzmanību šai eļļai un redz, kā kļūdītos)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī šis produkts pārsteidza, jo L'Oreal parasti nav ļoti labi sastāvi. Bet šis noteikti ir level up L'Oreal'am, prieks!

      Dzēst
  4. Man šī eļļa ļoooti patīk. Vienīgais pēc ilgstošas lietošanas smarža nedaudz sāka apnikt, bet tas tāds nieks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl nav apnikusi, bet aromāts ir tāds austrumniecisks, tāpēc pēc kāda laika varētu arī apnikt, bet nu efekts ir tik labs, ka aromāts kaut kā aizmirstas :D

      Dzēst