piektdiena, 2015. gada 17. aprīlis

Jaunumi sejas kopšanai - L'Oreal micelārais ūdens normālai/kombinētai ādai un Garnier Miracle sejas krēms

Sveikas!
Turpinot sēriju par L'Oreal un Garnier jaunumiem, šodien pastāstīšu par diviem jaunumiem sejas ādas kopšanas jomā - L'Oreal micelāro ūdeni normālai/kombinētai ādai un Garnier Miracle tonējošo sejas krēmu...

Vēl neesmu mēģinājusi L'Oreal rozā ūdeni, tāpēc nevaru salīdzināt, bet šis man noteikti ļoti patīk. Tas spēj noņemt pat visnoturīgāko tušu un nekairina ādu. Lietoju to kā kosmētikas noņēmēju un pa retam kā toniku no rīta, kad negribas mazgāt seju ar ūdeni.

Jau esmu izlietojusi pusi, jo lietojas ātri un patīkami. Lai pilnībā noņemtu make up vajag tikai 2 vates plāksnītes. Es parasti lietoju vienu acīm un tad mazgāju seju ar želeju.

Produktam nav ne smarža, ne rūgtenā garša. Uz atlaidēm noteikti nopirkšu vēl vienu!

Nopērkams: Drogas, Rimi u.c.
Cena: 6,33 EUR


Otro produktu no Garnier - Miracle mēģināju gan es, gan mana mamma. Jo man no produkta vajadzēja nevis anti aging efektu, bet mitrināšanu un nelielo sedzošo efektu. Krēmā ir nelielas tonējošās granuliņas, kas ietonē krēmu, tātad arī ādu un dod minimālu sedzamību.

Sastāvā:
 PROVITAMĪNS B5 
 VITAMĪNS C UN B3 
 INGVERA EKSTRAKTS 
 PRO-RETINOLS 
 LHA 
 PEPTĪDI

Ar pūderi izskatījās ok, bet dažās vietās tonis izveidojās nevienmērīgi, kaut gan klāju gan ar pirkstiem, gan ar make up sūklīti.

Bet mitrināja ļoti labi un vasarai domāju būs lielisks produkts, kad vajag mitrināšanu un pavisam nelielu tonīti + SPF 20

Mammai krēms gan ļoti patīk, labi izlīdzina sejas toni, maskē nelielus apsārtumus un labi mitrina ādu. Viņai ir normāla tipa āda, laikam tāpēc viņai arī der labāk. Un protams arī vairāk der pēc vecuma kategorijas. Krēm labi uzsūcas, bet atstāj nedaudz matētu finišu un izskatās, ka uz sejas nekā nav. Viņa novērtēja krēmu kā labu.

Nopērkams: Drogas, Rimi u.c.
Cena: 9,99 EUR


*paldies zīmola pārstāvjiem par iespēju produktus izmēģināt, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli par tiem.

Būs jāiet lūkot pēc Garnier zilā ūdentiņa, solās būt labs!

2 komentāri:

  1. Es nezināju, ka no sejas krēma var paņemt tikai to, ko vajag, neaiztiekot citas sastāvdaļas. Mūžu dzīvo, mūžu mācies. ;)

    AtbildētDzēst