piektdiena, 2015. gada 22. maijs

Essence The Gel nagu lakas, bāze un virskārta

Sveikas!
Pirms kāda laika essence nomainīja nagu laku klāstu ar jaunajām The Gel lakām, kas sola lielisku noturību un spīdumu, kā arī bāzi un virskārtu, kas sola šo efektu paildzināt. Tad nu skatāmies...

Man ir 4 skaisti pavasarīgi/vasarīgi tonīši. 

11 4 ever young - košs sarkanīgs ogu tonis, labi klājas, pietiek ar 1-2 kārtām. Ļoti labi izskatās uz kāju nagiem.

40 play with my mint - gaišs piparmētru tonītis, nepieciešamas 2 kārtas. Ļoti vizuāli atsvaidzina rokas, labi izskatīsies ar iesauļotu ādu.

29 beautiful lies - košs lillā tonis, pēc uzklāšanas ir nedaudz tumšāks kā pudelītē, bet man patīk.

36 dare it nude - īsts nude tonis ar nemanāmu sudrabainu šimmeri. Labi piestāv arī gaišai ādai. 


Lakas pašas par sevi turas diezgan labi, 2-3 dienas vismaz bez mazākās drupšanas, vēlāk sāk iet nost no nagu galiem.


Tālāk nāk bāze un virskārta, šīs nu gan mani tiešām pārsteidza. Bāze pēc uzklāšanas ir tāda nedaudz dīvaina, kā gumija, tāpēc laka virsū jāklāj uzreiz, jo tikai tā būs vislabākā saķere ar bāzi. Virskārta žūst ļoti ātri, pa kādām 3 min un dod ļoti spīdīgu finišu. Laka ar šīm turas apmēram nedēļu, vismaz man bez drupšanas noturējās 6 pilnas dienas, kas ir ļoti apsveicami priekš tādas cenas produktiem. Noteikti šis ir virskārtas nopelns.


Nopērkamas: tikai veikalos Drogas

Lai silti un saulaini!

8 komentāri:

  1. Būs jāizmēģina virskārta! Izklausās daudzsološi :)

    AtbildētDzēst
  2. Mani ši laka brīnumaini pārsteidza, ņemot vērā, ka man uz nagiem galīgi nekas neturās - šis bija pirmais produkts kas turējās!!
    Vairāk vari iečekot šeit http://sieviskiba.blogspot.com/2015/05/essence-gel-nail-polish-sensacija.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Priecē, ka arī lētajā galā ir tik labi produkti :)
      o, paskatīšos :)

      Dzēst
  3. Tas base un top der tikai ar šīm lakām? Ir mēģināts ar citām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Der tiki pat labi arī ar citām - mēģināju gan ar Maybelline, gan Kinetics, gan Catrice - ar visām efekts tik pat labs. Virskārtu vispār lietoju ar visām lakām, ko krāsoju :)

      Dzēst
    2. Paldies!
      Tas ir tieši tas, kas man visu šo laiku ir trūcis. Apnika lakot nagus ik pēc 2 dienām

      Dzēst
  4. Tiešām skaistas un vasarīgas krāsas! Ar to virskārtu ieintriģēji, sen esmu laba top coat meklējumos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, krāsas skaistas. Pie tam virskārta nav dārga, ap 2 eiro, priekš tādas cenas kvalitāte vairāk kā laba :)

      Dzēst