otrdiena, 2015. gada 12. maijs

Garnier Ultra Doux Marvellous matu kopšanas līnija

Sveikas!
Kādu laiku atpakaļ rakstīju par Garnier un L'Oreal jaunumiem matiem, turklāt vēl joprojām, vismaz man, ir aktuālas eļļas matu kopšanā, tāpēc šodien par Garnier Marvellous līniju, kas sola labu barošanu un aizsardzību sausiem, raupjiem matiem...



Argāna eļļa ir zināma ar augstām barošanas un aizsardzības spējām. Kamēlijas eļļa sniedz matiem spīdumu un mīkstumu. 

 Šampūns labi puto un attīra matus, tomēr maniem normālajiem/taukainajiem matiem prasītos nedaudz vairāk apjoma, tāpēc šo lietoju kombinējot ar citiem šampūniem.

Kondicionieris ir viegls un kā jau visi Garnier kondicionieri ļoti labi nogludina matus, savā būtībā diezgan vienkāršs, bet man patīk - viegls un labi saved matus kārtībā.


Tālāk nāk mans favorīts - matu maska, vispār pēdējā laikā lietoju tikai maskas, jo kondicionieri liekas nedaudz par vāju. Maska ir bieza, krēmīga un dod matiem lielisku barošanu, spīdumu un smaržu. Maska man patiešām patīk, iespējams pat vairāk kā mana favorīte no Honey Treasures līnijas.


Matu eļļa no šīs sērijas ir ļoti līdzīga Fructis Miraculous Oil gan pēc smaržas, gan iedarbības. Eļļa labi nogludina matus un galus, man to patīk lietot vai nu tikai galiem, vai visā matu garumā pirms veidošanas ar karstajiem instrumentiem. Eļļa nepadara matus smagnējus, ja iepriekš nelieto masku, mati burtiski ''apēd'' kādus 3 dozatora spiedienus. Tomēr ar eļļām pēc matu mazgāšanas neaizraujos, tagad pārsvarā lietoju tikai Thick&Gorgeous serumu un Blow Out krēmu.


Nopērkami: Drogas, Rimi u.c.

Jauku dienu! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru