trešdiena, 2015. gada 27. maijs

Maija Glancebox!

Sveikas!
Šodien saņēmu maija Glancebox un ar nepacietību skrēju uz mājām to atvērt - un biju ļoti patīkami pārsteigta - kastīte atkal priecē ar superīgiem produktiem un produktu miniatūrām...

Kastīte kā vienmēr priecē ar dizainu - šoreiz kartiņa koša un vasarīga.


Tad nu skatāmies, kas lācītim vēderā...



Angel Professional Water Depth Spa šampūns un kondicionieris (100 ml) - foršs izmērs, sastāvs un smarža. Ar interesi izmēģināšu, jo nekad par neesmu par tādu zīmolu dzirdējusi. Sola mitrināt un atjaunot matus, ar augļu skābēm un eļļām, bez SLS, ražoti Francijā.


Tony Moly TonyLab sejas toniks un emulsija taukainas ādas kopšanai - beidzot izmēģināšu kaut ko no Tony Moly, izmēri gluži mikroskopiski (5 ml), bet nu tas ir paraudziņš, tāpēc būs jāmēģina, turklāt produkti pēc apraksta man der! :)


Weleda Arnikas masāžas eļļa (10 ml) - kurš gan nezin Weleda, ļoti priecājos par šo mazulīti kastītē, jo esmu mēģinājusi tikai smiltsērkšķu versiju, būs jāprovē, varbūt pat pilno izmēru iegādāšos.


Holika Holika Juicy Aloe maska-salvete - man ļoti patīk maskas-salvetes, šī sola mitrināt, noņemt iekaisumu un apsārtumu.


Un visbeidzot Layla Cosmetics MyBest Mascara skropstu tuša - birstīte apjomīgs, tuša vidēji mitra, cerams, ka būs laba, jo pēdējā laikā man it grūti atrast tušu, kas pilnībā apmierina. 

Kopumā kastīte man liekas ļoti izdevusies, jo visi produkti mani ieinteresēja un mīnusu kastītes saturam nesaskatīju, nevaru sagaidīt jūnija kastīti. Īpaši iepriecināja, ka kastītē atrodas Tony Moly, Weleda un Layla :) 

Pasūtīt kastīti var: www.glancebox.lv
Cena: 14 EUR

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru