trešdiena, 2015. gada 22. jūlijs

Fruttini My Easygoing is Watermelon dušas želeja, losjons un ķermeņa sprejs

Sveikas!
Nesen Fruttini produktiem nomainījās dizains un klāt nāca jauni aromāti - ķiršu, kivi, mango un arbūzu, par kuru šodien arī pastāstīšu...



Es izmēģināju 3 produktus - dušas želeju, losjonu un atsvaidzinošo ķermeņa spreju.

Nomainījies ir gan dizains, gan pats iepakojums - šis man nešķiet tik parocīgs kā iepriekšējais ar āķīti, bet izskata ziņā šie man ļoti patīk un priecē acis.

Produkti jauki un ļoti patīkami smaržo pēc arbūziem, smarža nav ļoti ķīmiska, drīzāk maiga un saldena, tiešām atgādina arbūzu.


Dušas želeja ir caurspīdīga, ļoti labi puto un attīra ādu. Dod ādai svaigumu un tīrības sajūtu, bet var nedaudz ādu sausināt, īpaši ziemā, bet vasarai forša dušas želeja.

Ķermeņa losjons ir viegls, labi izsmērējas (losjona nevajag daudz) un ātri iesūcas ādā. Mitrina ādu vidēji labi,  lieliski der vasaras sezonai, kad neprasās neko smagu, bet ziemai būs par plānu, sastāvā šī sviests.


Ķermeņa sprejs ir mans absolūtais favorīts un pastāvīgais somiņas iemītnieks, neskatoties uz neparocīgo izmēru. Tas smaržo nu ļoti garšīgi un nebūt nav apnicīgs. Izsmidzinās smalki, patēriņš neliels un aromāts turas vien kādu stundu, bet nav grūti to atjaunot. Tā teikt produkts paša baudai. Lietojot kopā ar losjonu smarža tikai paliek intensīvāka un snīpim tīkamāka!


Produktiņi ir ļoti forši, noteikti iegādāšos atkārtoti vai nu šo vai cita aromāta ķermeņa spreju un iespējams arī losjonu, dušas želejas man patīk vairāk mitrinošās, tāpēc palieku uzticīga Dove želejām. Arī agrāk man ļoti patika Fruttini produkti - smaržīgās dušas želejas, spreji un atvēsinošie ķermeņa sorbeti ar spīdumiņiem!

Nopērkami: tikai veikalos Drogas
Vairāk info: www.drogas.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru