pirmdiena, 2015. gada 21. septembris

Anew By Avon Clean sērijas produkti

Sveikas!
Nesen Avon produktiem Anew parādījās jauna sejas ādu attīroša līnija - Clean. Dažu nedēļu garumā produktus izmēģināju un atradu savu favorītu...


Tātad izmēģināju visus 3 produktus no šīs līnijas - attīrošo želeju, krēmveida attīrītāju un micelāro ūdeni.



Attīrošā želeja paredzēta taukainai/kombinētai ādai, tāpēc pēc idejas ir man vairāk piemērota, tomēr krēmveida līdzeklis, kas domāts sausai/normālai ādai,  man patika labāk, kaut arī neattīra seju no kosmētikas kā to dara želeja. Želeja vidēji labi puto, labi noņem kosmētiku un par brīnumu nerada velkošu sajūtu, tomēr toniks un krēms pēc tās prasās. To man labāk patīk lietot vakaros, kad gribās noņemt kosmētiku un visu, kas uz sejas palika pēc dienas gaitām.

Krēmveida attīrošais līdzeklis & maska man gan nu ļoti iepatikās, lietoju to no rīta lai seju attīrītu + mitrinātu vai arī vislabāk man patīk to lietot dušošanās laikā kā mitrinošu masku. Tā patiešām labi mitrina, rada nepārspējamu komforta sajūtu un neatstāj lipīgu kārtiņu, tāpēc domāju, ka sausas ādas īpašnieki būs starā, arī es esmu.


krēms--> želeja



Micelārais ūdens ir ar tādu kā esences konsistenci - ne biezs, ne arī līdz galam šķidrs. Kosmētiku noņem diezgan labi, tomēr man kož acīs, kaut arī oftamoloģiski testēts, tāpēc acīm to nelietoju, tādēļ zūd arī tā jēga, jo galvenais man ir noņemt acu kosmētiku. Bet atradu šim citu pielietojumu - lietoju kā toniku un strādā daudz labāk, ādu mitrina un sagatavo sejas krēmam. 

Piebildīšu, ka produktiem ir ļoti lakoniski, eleganti iepakojumi, kas manuprāt ļoti atbilst nosaukumam Clean, tiešām izskatās tīri un vienkārši.

Vērtējums: želeja 8/10, krēmveida līdzeklis 9/10, micelārais ūdens 6/10
Cena: katrs 8.00 EUR
Nopērkami: pie Avon konsultantiem 
www.avon.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru