svētdiena, 2015. gada 20. septembris

Vichy Idealia dienas un acu krēms

Sveikas!
Nu jau divus mēnešus aktīvi lietoju Vichy Idealia dienas krēmu un jaunumu - acu krēmu, produkti sola ādu mitrināt, paralēli izgaismojot to un padarot vizuāli skaistāku...


Sejas krēms ir ļoti patīkamas, vieglas tekstūras, ātri iesūcas un arī pietiekami labi ādu mitrina, tomēr sausai ādai būs par plānu. Manai kombinētajai ādai patīk. Krēms satur nedaudz izgaismojošo daļiņu, kas padara ādu starojošāku un nedaudz pat izlīdzina ādas toni, jo pamanīju, ka āda ap degunu nav tik sarkana kā parasti no rīta man gadās. Kopumā ļoti foršs krēms, kas patiks tiem, kam nepieciešama viegla ikdienas mitrināšana un neliela vizuāla sejas toņa korekcija.



Par acu krēmu man ir divējādas domas - man tas ļoti patīk, jo pietiekami ādu ap acīm mitrina un ļoti labi izgaismo, īpaši no rītiem, bet dažas dienas, nezinu kāpēc, man no viņa rodas neliels apsārtums ap acīm, tāda kā alerģija, bet dažas dienas viss ir normāli...tāpēc arī lietoju to, kad ir vairāk laiks, lai ja nu kas to var nomazgāt nost. Vispār man ir diezgan jutīga āda ap acīm, tāpēc ne visi acu krēmi man der, bet, ja neņem vērā to dīvainās dažu dienu alerģijas faktu, tad patiešām lielisks produkts un sabiedrotais sejas krēmam.
Turklāt krēms ir ērti lietojams, jo tam ir silikona uzgalis, ar ko var krēmu uzklāt un pēc tam ar pirkstiem izlīdzināt.





Vērtējums: sejas krēms 8/10, acu krēms 7/10
Nopērkami: Latvijas aptiekās

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru