sestdiena, 2015. gada 17. oktobris

Avon Big&False Lash skropstu tuša

Sveikas!
Tā kā pēdējā laikā man ļoti nozīmīgi ir lielas, garas un kuplas skropstas, tāpēc arī tušai ir liela nozīme. Vispār Avon tušām nekad nebiju pievērsusi lielu uzmanību, jo tās man likās vienkāršas un diezgan vienādas, bet izmēģināju vienu patiešām fantastisku tušu, kas dod tik garu skropstu efektu, kādu pat nebiju gaidījusi!

Tuša sola dot mākslīgo skropstu efektu, tā satur daudz šķiedras un pigmentus, kas dod lielu apjomu un gludumu skropstām.


Tušai ir liela, apjomīga birstīte un krēmīga formula, kas patiešām dod skropstām lielu pagarinājumi un super atliekumu, kas man ir galvenais, kā arī nesaķepina skropstas, kas bieži vien gadās ar jaunām tušām.


Lielākā birstītes prioritāte ir tas, ka tā nepaņem par daudz tušas, tāpēc skropstas tiek smuki izķemmētas un noklātas ar tušu. ja iepriekšējā Big&Daring tuša man ne visai patika, jo skropstas padarīja nedaudz sausas, tad šī noteikti ierindojas manu mīļāko tušu topā. Domāju, ka šis foršais apjoms ir tieši dēļ šķiedrām, kas ir tušas sastāvā.

Tomēr man ir nelāga nojauta, ka šī tuša ātri izžūs, bet tas ir tikai pieņēmums, tāpēc laiks rādīs, bet šobrīd esmu ļoti apmierināta.


Vērtējums: 9/10
Nopērkama: pie Avon konsultantiem
Vairāk info: www.avon.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru