trešdiena, 2016. gada 8. jūnijs

L'Oreal Nude Magique Cushion foundation

Sveikas!
Jau kādu laiciņu kosmētikas pasaulē ir pazīstams tā saucamais cushion tonālais krēms, jeb sūklis kas ir piesūcināts ar tonālo krēmu. Arī Latvijā kādu laiku šādi ir pieejami, un nesen arī L'Oreal iznāca ar savu. Par to arī šodien raksts.

Tā ir jauna tehnoloģija, kas pārņemta no selektīvās kosmētikas tirgus. Tās pamatā ir smalki Cushion gaisa "spilventiņi", kas nodrošina ideālu krēma uzklāšanu, šķidrā formula ar mirdzošām sastāvdaļām, tīru ūdeni, neabsorbējošu kārtu un "tap"aplikatoru sniedz papildu pārklājuma kontroli un spēj izveidot ļoti vieglu līdz vidēju ādas pārklājumu.


Tonālais krēms ir ļoti skaistā, elegantā un ērtā iepakojumā. Tajā ir iekļauts spogulītis, sponžs, ar ko uzklāt un pats sūklis, kas ir piesūcināts ar tonālo krēmu.


Es uzklāšanai izmantoju Beauty Blender, jo man komplektā iekļautais sūklis neliekas pārāk ērts, jo ir plats un nevar pilnībā noklāt mazākos sejas ''stūrīšus''. Tomēr tas ir diezgan parocīgs, jo tam ir virsū lentīte ar kuru to uzvilts uz pirkstiem, 


Pats tonālais krēma ir ļoti šķidras, ūdeņainas konsistences, bet mani pārsteidza, ka tas ir diezgan labi sedzošs, ja uzklāj vairākās kārtās.
Tomēr man patīk uzklāt vienu kārtu, jo tad rodas tāds ļoti veselīgas, starojošas un nedaudz mitras ādas efekts, kas nebūt nav taukains spīdums. Uzreiz var just mitrināšanu un komfortu uz ādas, tomēr uzreiz saku, ka nekādu baigo sedzamību tas nedos, t.i., pumpas nenomaskēs.


Mēģināju to izmantot arī zem acīm, nu izskatās labi, tomēr dienas vidū saiet rievās, kaut arī uz sejas tas nav novērojams, bet nu tas arī nav paredzēts lietošanai zem acīm.

Lielākais pluss ir tāds, ka tonālais neizceļ sausumus un izskatās tik dabiski, cik vien dabiski tonālais krēms var izskatīties. Patiešām labākais tonālais krēms, ko esmu lietojusi, tomēr noturība nav izcila, bet nu nedomāju, ka no tik ūdeņaina produkta var gaidīt visas dienas noturību, tāpēc esmu apmierināta. Krēmam ir arī SPF 29.

iepakojumu var ērti paņemt līdzi, nekas neiztecēs, tomēr ik pa laikam sūklis ir jāpabaksta, lai tonālais no malām tiktu pārvietots uz centru, jo loģiski visvairāk līdzekli sanāk ņemt no sūkļa centra, kur tas ātri vien beidzas.

Vienīgais mīnuss, kas nav paša produkta formulā, bet gan iepakojumā - produkts ļoti ātri iztērējas, jo tajā ir vien 14,6 grami. Man pietika apmēram mēnesim.


Bet tas efekts ir tā vērts, jo šis patiešām ir tagad mans mīlulis, īpaši vasarai, kaut arī tonālos līdzekļus cenšos nelietot. Protams, nekur neizpaliek TBS un MaxFactor mīluļi, bet šis tagad ir topa virsotnē!

Lielisks tonālais krēms svaiga un dabiska efekta sasniegšanai, tomēr tas ir ļoti viegls un nenomaskēs lielas nepilnības. 

Sveicieni,

1 komentārs:

  1. forša mantiņa, lai paspēlētos, bet es šo naudiņu labprāt iztērētu uz kaut ko, manuprāt, labāku:)

    AtbildētDzēst