sestdiena, 2016. gada 5. novembris

Matrix Style Link Mineral sausais šampūns, sāls sprejs un sausās tekstūras putas

Sveikas!

Kaut arī ne katru dienu kaut kā speciāli veidoju matus, kad gribās ar matu sakārtojumu izdarīt kaut ko jaunu un interesantu, izmēģinu dažādas matu putas, tekstūrējošos produktus un ikdienā ik pa laikam patīk matus atsvaidzināt ar sauso šampūnu. Tāpēc šodien pastāstīšu par 3 interesantiem produktiem no Matrix, kuru sastāvā ir minerāli, kas palīdzēs izveidot noturīgu un elastīgu matu sakārtojumu. Tad nu skatāmies....




Sāksim ar manu lielo mīluli - Play Back sauso šampūnu, kas mani pārsteidza ar efektivitāti, neskatoties uz to, ka tas nemaz nav pūderains, drīzāk tāds nedaudz slapjš. Vārdu sakot nav tās klasiskās sausā šampūna sajūtas, tomēr savu darbiņu tas izdara labi, absorbē jau izveidojušos taukus un novērš jaunu parādīšanos, tāpēc vislabak man to patīk lietot uz nakti, lai no rīta mati joprojām būtu svaigi un apjomīgi. Šis efekts tiek sniegts pateicoties sastāvā esošajiem minerāliem, kas absorbē taukus neatstājot baltas nogulsnes. Arī ļoti labi smaržo. Lielisks tiem, kam ir problēmas ar nogulšņu vai matu smaguma veidošanos, jo šis ir viegls, patīkams un efektīvs sausais sampūns par diezgan pieejamu cenu.  (Bet Batiste tomēr nekas nepārspēs. :D)


Airy Builder sausās tekstūras putas man vasaras beigās gāja uz urra, tagad kaut kā nelietoju tik bieži, tomēr putas arī ir diezgan forša manta. Tās var lietot gan uz mitriem, gan uz sausiem matiem. Tas nepadara matus netīrus vai smagnējus -tieši otrādi -mati paliek ļoti apjomīgi (ja žāvē vai nostiprina efektu ar fēnu) un mati arī šķiet pie saknēm nedaudz biezāki, jo putas apņem katru matiņu un piepaceļ to. Pamanīju, ka mati priekšpusē, kur galvenokārt putas arī lietoju, ilgāk turas tīri. Manuprāt ļoti ātrs un efektīvs veids kā piedot ikdienas matu sakārtojumam apjomu un nelielu ''odziņu'', jo mani mati ir pilnībā taisni, diezgan gari un dažreiz pat nedaudz pieplakuši, tāpēc šīs putas nāk pa rokai. Patēriņš ir ļoti mazs, tāpēc noteikti pietiks ilgam laikam.


Un visbeidzot - Mess Maker sāls sprejs! Šo nelietoju tik bieži, vienkārši tāpēc, ka man ne visai patīk nekārtīgo pludmales matu stils, tomēr šis ne tikai dod šādu efektu, bet arī piedod matiem teksturu, apjomu un nedaudz fiksācijas, tāpēc esmu iecienījusi šo lietot uz jau gataviem matu sakārtojumiem, tas labi notur matus vietā, noverš mazo matiņu ''trakošanu'' un labi noder pie apjomīgo bižu un nekārtīgo loku veidošanas. 
 Pudele ir diezgan paliela, tāpēc arī pietiks ilgam laikam. Vienīgais, kas man ne visai patīk, ir smarža, jo sprejs nedaudz smaržo pēc alhohola, tomēr pēc pāris minūtēm smarža pazūd. 
Šo es raksturotu kā ne tikai vienkārši sāls spreju, bet produktu 3 vienā, jo tas dod gan teksturu, gan apjomu, gan fiksāciju.


__________________________________________________
Noteikti iesaku paskatīties arī citus šīs kolekcijas produktus, jo tajā patiešām ir viss, kas vajadzīgs profesionālai matu ieveidošanai, no manis izmēģinātajiem es noteikti rekomendētu matu putas un sauso šampūnu, kaut ari es laikam ikdienā pieturēšos pie vecā mīļā Batiste.

Lai jaukas brīvdienas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru